0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналітична оцінка розвитку ринку автострахування в Україні: сучасні домінанти та пріоритети (ID:1043168)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Гроші і кредит
Сторінок: 43
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ АВТОСТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ……………………………………………………………………6 1.1 Економічний зміст автотранспортного страхування та його місце у страхуванні майна………………………………………………………….6 1.2 Класифікація видів та форм автострахування…………………………..12 1.3 Нормативно-правове регулювання автотранспортного страхування…..17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНОГО СТАНУ АВТОСТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ………………………………………22 2. 1 Аналіз показників вітчизняного страхового ринку……………………22 2.2 Оцінка сучасного стану та аналіз тенденцій розвитку автотранспортного страхування в Україні…………………………………………………………34 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..40 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Економічні та соціальні зміни, що відбуваються за часи незалежності України, вимагають створення ефективного страхового ринку як захисту економічних інтересів юридичних та фізичний осіб у разі настання непередбачуваних подій. Надійна система страхування у розвинених країнах сприяє результативній організації інвестиційних ресурсів та розширенню виробництва, соціальній згуртованості та підвищенню рівня життя населення. Страхування звільняє державу від покриття втрат, забезпечує зміцнення фінансового становища держави, є формою нагромадження коштів громадян та постійним джерелом довгострокових інвестицій. Формування страхового ринку в Україні є нерівномірним та характеризується нестабільним розвитком, проте обсяг наданих страхових послуг має тенденцію до зростання, адже за неринкової економіки відшкодування збитків відбувалося ресурсами держави. Створення нормативної та законодавчої бази страхування забезпечило умови для перспектив зростання ринку. Автотранспортне страхування є одним з найпоширенішим видів майнового страхування, захищає інтереси власника автомобільного засобу пересування від завданих збитків, тобто, пошкодження, знищення або втрати ТЗ у разі випадкових ризикових подій. Об’єктом автотранспортного страхування є технічні засоби для перевезення осіб або вантажів, причепи, що зареєстровані в органах Державної автомобільної інспекції України і визначені як справні на момент підписання договору. Страхування автомобільного транспорту залишається прибутковим видом економічної діяльності попри найвищий рівень ризику серед усіх видів страхування, тому потребує виявлення основних проблем та загроз для визначення основних напрямків розвитку галузі. Крім того, мають місце викрадення транспортних засобів, що вимагає створення надійного страхового захисту автотранспортних засобів. Наміри до визначення факторів, що гальмують розвиток страхування автотранспортних засобів зумовили вибір теми дослідження, її мети та завдань. Мета і задачі дослідження Метою даної роботи є вивчення сутності та економічної природи автострахування, визначення частки страхування автотранспортних засобів у страхуванні майна, основних тенденцій та етапів у розвитку страхування автомобільного транспорту, проблем на ринку та шляхів їхнього подолання на основі зарубіжного досвіду. Задля досягнення поставленої мети було визначено основні завдання: 1) узагальнення теоретичних засад виникнення та необхідності автострахування; 2) характеристика класифікації автотранспортного страхування; 3) визначення основних етапів становлення автотранспортного страхування в Україні; 4) аналіз сучасного стану та динаміки основних показників діяльності страхових компаній. Об’єкт та предмет дослідження Об’єктом дослідження є ринок автострахування в Україні та динаміка його розвитку. Предметом дослідження є показники діяльності страховиків на ринку автострахування в Україні, проблеми та можливі шляхи усунення. Методи дослідження Методи дослідження ґрунтуються на загальнонаукових засадах та фундаментальних положеннях теорії страхування. Для вирішення поставлених завдань були використані такі методи дослідження: загальнонаукові методи аналізу і синтезу; аналітичні методи – порівняння, табличний та графічний; метод економіко-математичного моделювання. Інформаційною базою для проведення дослідження є статистичні звіти Державної служби статистики, Укравтопром, НБУ та Нацкомфінпослуг, аналітичні огляди, законодавчі акти й нормативні документи, результати досліджень та наукові публікації зарубіжних та вітчизняних вчених у даній галузі: праці Самохвалова О. В., Шахова В. Г., Кулаєва Ю. Ф., Шкіри А. А., Шіріляна Л. В., Левера Ж. та інших. Практичне значення одержаних результатів Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що висновки та рекомендації щодо вирішення проблем на ринку автострахування, що отримані у роботі, можна використовувати в діяльності страхових компаній, а також у навчальному процесі. Структура роботи викладена на 45 сторінках та має 36 джерел.