0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

реферат (ID:1049383)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 4
Рік виконання: 2023
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
громадянами Європейського Союзу раз на п’ять років. Європарламент разом з Радою Європейського Союзу виконують законодавчу функцію. А у окремих випадках, затверджених офіційно, може виконувати функцію законодавчих ініціатив, якою зазвичай опікується Європейська Комісія. Європарлемант бере участь у законотворчому процесі. Спільно з Радою Європейського Союзу регулює затвердження офіційних рішень, на основі пропозицій від Європейської Комісії. Європарламент також вирішує питання про розширення Європейського Союзу та включення нових членів, а також опікується міжнародними договорами. Зокрема, Європарламент здійснює політичний контроль над Комісією, яка затверджує подання, робочі програми та законодавчі пропозиції у відповідних сферах. Парламент через демократичну процедуру забезпечує контроль над всіма інституціями Європейського Союзу. Європарламент обирає презедента Єврокомісії, затверджує членів Комісії, може накладати вето, а також відправляти Комісію у відставку. Європарламент затверджує бюджетні витрати Євросоюзу, вивчає петиції громадян, обговорює фінансову політику з Центральним Європейським Банком та надсилає запити до Європейської Комісії та Ради Європейського Союзу. Європарламент складає бюджет Європейського союзу і спільно з Радою Європейського Союзу затверджує його довгостроково. Склад Кількість європарламентарів від кожної країни-члена ЄС визначається за формулою дегресивної пропорційності, тобто члени Парламенту з країн, які мають більшу кількість населення, представляють більше громадян, ніж представники країн із меншою кількістю населення. Кожна країна не може мати менше, ніж 6 або ж більше, ніж 96 євродепутатів, загальна кількість депутатських місць не повинна перевищувати 705 крісел (704 та Президент). Європарламентарі утворюють групи відповідно до політичної програми, а не відповідно до національності. Європарламент обирається найбільш демократичним та міжнаціональним електоратом у всьому світі. Європарламент налічує 20 комісій та 3 підкомісії, кожна з яких опікується відповідним сектором. Комісії розглядають законодавчі пропозиції. Євродепутати та політичні групи можуть пропонувати поправки після внутрішнього обговорення. Закони затверджуються на пленарних засіданнях. На цьому етапі євродепутати збираються у сесійній залі для підсумкового голосування поданих законів та внесених поправок. Зазвичай засідання відбувається у Страсбурзі чотири рази на місяць. Іноді додаткові сесії проходять у Брюсселі. Громадяни Євросоюзу можуть обговорювати конкретні пропозиції через подання петицій поштою або через онлайн процедуру. Об’єкт петиції повинен входити до сфери компетенції Євросоюзу. Для того, щоб подати петиції, необхідно бути членом Європейського Союзу або принаймні резидентом. Європарламент вважається найбільш важливою інституцією Європейського союзу, оскільки саме він стоїть першим у списку всіх європейських трактатів і має церемоніальний пріорітет над усіма іншими європейськими інституціями. Головні офіси ЄП знаходяться в трьох різних містах. Головний офіс — у Страсбурзі. В Брюсселі засідають комісії та проходять позапланові пленарні засідання. В Люксембурзі знаходиться офіс Генерального секретаря Європейського парламенту. В інституційній системі ЄС Європейський Парламент виконує такі основні функції: законодавчу, бюджетну та контролюючу. Законодавча функція Разом з Радою ЄС Парламент здійснює законодавчу функцію через численні процедури (процедура спільного ухвалювання рішень, процедура співпраці, узгодження, консультативний висновок тощо). Найчастіше європейське законодавство затверджується процедурою "спільного рішення". Згідно з нею Європейський Парламент і Рада ЄС мають однакові повноваження; вона застосовується у багатьох сферах, у деяких галузях, наприклад, сільське господарство, економічна політика, візова та імміграційна політика, законодавча функція належить Раді ЄС, проте вона має провести консультації з Парламентом. Крім того, згода Європейського Парламенту необхідна у прийнятті низки важливих рішень, таких як згода на приєднання нових країн до ЄС. Європейський Парламент також ініціює прийняття нових законодавчих актів, аналізуючи щорічну програму діяльності Європейської Комісії. Парламент визначає, які нові закони доцільно було б прийняти, і звертається до Європейської Комісії з проханням розробити такі законопроекти. Бюджетна функція Разом з Радою ЄС контролює бюджет ЄС і в такий спосіб впливає на витрати ЄС Європейський Парламент затверджує або відхиляє бюджет загалом. Парламент обговорює бюджет на двох послідовних читаннях, і бюджет набуває чинності тільки після того, як його підпише Голова Європейського Парламенту. Парламентська комісія з контролю за бюджетом здійснює перевірку його виконання, і щороку Європейський Парламент ухвалює рішення щодо затвердження виконання Комісією бюджету за попередній фінансовий рік. Такий процес схвалення називається "дозвіл на виконання". Контролююча функція Парламент здійснює демократичний нагляд за діяльністю всіх інституцій ЄС, у тому числі й Європейської Комісії. При затвердженні нового складу Європейської Комісії її члени призначаються урядами країн - членів ЄС, проте кандидатури не можуть бути затвердженими без згоди Європейського Парламенту. Європейський Парламент проводить співбесіди з усіма кандидатами та Головою Європейської Комісії. Остання політично підзвітна Європейському Парламенту, який може винести їй вотум недовіри та закликати до відставки Комісії в повному складі. У більш широкому розумінні Європейський Парламент здійснює контроль за допомогою регулярного розгляду звітів, які надсилає йому Європейська Комісія (загальні звіти, звіти про виконання бюджету тощо). Крім того, члени Європейського Парламенту постійно звертаються до Європейської Комісії з запитами, на які має бути дана відповідь. Європейський Парламент також проводить моніторинг діяльності Ради ЄС: члени Європейського Парламенту регулярно звертаються до Ради ЄС із запитами, а Президент Ради ЄС відвідує пленарні засідання й бере участь у найбільш важливих обговореннях. Європейський Парламент також здійснює демократичний контроль, розглядаючи звернення громадян і створюючи тимчасові комітети з їхнього розслідування. Нарешті, Європейський Парламент бере активну участь у всіх самітах ЄС (засідання Європейської Ради). На відкритті самітів Голова Європейського Парламенту висловлює позицію з ключових питань порядку денного Європейської Ради. Європейський Парламент також обирає омбудсмена, уповноваженого розглядати скарги громадян ЄС, компаній та організацій, а також усіх, хто проживає чи офіційно зареєстрований у країнах - членах ЄС, з приводу порушень діяльності інституцій та органів ЄС. Посада Європейського омбудсмена з'явилася відповідно до Договору про Європейський Союз у 1992 р. Омбудсмен є посередником між громадянами і владою ЄС. Його обирають на п'ятирічний поновлювальний термін, що відповідає законодавчому терміну повноважень Європейського Парламенту. Щорічно омбудсмен подає Європейському Парламенту звіт про свою роботу. В інституційній системі ЄС Європейський Парламент виконує такі основні функції: законодавчу, бюджетну та контролюючу. Законодавча функція Разом з Радою ЄС Парламент здійснює законодавчу функцію через численні процедури (процедура спільного ухвалювання рішень, процедура співпраці, узгодження, консультативний висновок тощо). Найчастіше європейське законодавство затверджується процедурою "спільного рішення". Згідно з нею Європейський Парламент і Рада ЄС мають однакові повноваження; вона застосовується у багатьох сферах, у деяких галузях, наприклад, сільське господарство, економічна політика, візова та імміграційна політика, законодавча функція належить Раді ЄС, проте вона має провести консультації з Парламентом. Крім того, згода Європейського Парламенту необхідна у прийнятті низки важливих рішень, таких як згода на приєднання нових країн до ЄС. Європейський Парламент також ініціює прийняття нових законодавчих актів, аналізуючи щорічну програму діяльності Європейської Комісії. Парламент визначає, які нові закони доцільно було б прийняти, і звертається до Європейської Комісії з проханням розробити такі законопроекти. Бюджетна функція Разом з Радою ЄС контролює бюджет ЄС і в такий спосіб впливає на витрати ЄС Європейський Парламент затверджує або відхиляє бюджет загалом. Парламент обговорює бюджет на двох послідовних читаннях, і бюджет набуває чинності тільки після того, як його підпише Голова Європейського Парламенту. Парламентська комісія з контролю за бюджетом здійснює перевірку його виконання, і щороку Європейський Парламент ухвалює рішення щодо затвердження виконання Комісією бюджету за попередній фінансовий рік. Такий процес схвалення називається "дозвіл на виконання". Контролююча функція Парламент здійснює демократичний нагляд за діяльністю всіх інституцій ЄС, у тому числі й Європейської Комісії. При затвердженні нового складу Європейської Комісії її члени призначаються урядами країн - членів ЄС, проте кандидатури не можуть бути затвердженими без згоди Європейського Парламенту. Європейський Парламент проводить співбесіди з усіма кандидатами та Головою Європейської Комісії. Остання політично підзвітна Європейському Парламенту, який може винести їй вотум недовіри та закликати до відставки Комісії в повному складі. У більш широкому розумінні Європейський Парламент здійснює контроль за допомогою регулярного розгляду звітів, які надсилає йому Європейська Комісія (загальні звіти, звіти про виконання бюджету тощо). Крім того, члени Європейського Парламенту постійно звертаються до Європейської Комісії з запитами, на які має бути дана відповідь. Європейський Парламент також проводить моніторинг діяльності Ради ЄС: члени Європейського Парламенту регулярно звертаються до Ради ЄС із запитами, а Президент Ради ЄС відвідує пленарні засідання й бере участь у найбільш важливих обговореннях. Європейський Парламент також здійснює демократичний контроль, розглядаючи звернення громадян і створюючи тимчасові комітети з їхнього розслідування. Нарешті, Європейський Парламент бере активну участь у всіх самітах ЄС (засідання Європейської Ради). На відкритті самітів Голова Європейського Парламенту висловлює позицію з ключових питань порядку денного Європейської Ради. Європейський Парламент також обирає омбудсмена, уповноваженого розглядати скарги громадян ЄС, компаній та організацій, а також усіх, хто проживає чи офіційно зареєстрований у країнах - членах ЄС, з приводу порушень діяльності інституцій та органів ЄС. Посада Європейського омбудсмена з'явилася відповідно до Договору про Європейський Союз у 1992 р. Омбудсмен є посередником між громадянами і владою ЄС. Його обирають на п'ятирічний поновлювальний термін, що відповідає законодавчому терміну повноважень Європейського Парламенту. Щорічно омбудсмен подає Європейському Парламенту звіт про свою роботу.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
громадянами Європейського Союзу раз на п’ять років. Європарламент разом з Радою Європейського Союзу виконують законодавчу функцію. А у окремих випадках, затверджених офіційно, може виконувати функцію законодавчих ініціатив, якою зазвичай опікується Європейська Комісія. Європарлемант бере участь у законотворчому процесі. Спільно з Радою Європейського Союзу регулює затвердження офіційних рішень, на основі пропозицій від Європейської Комісії. Європарламент також вирішує питання про розширення Європейського Союзу та включення нових членів, а також опікується міжнародними договорами. Зокрема, Європарламент здійснює політичний контроль над Комісією, яка затверджує подання, робочі програми та законодавчі пропозиції у відповідних сферах. Парламент через демократичну процедуру забезпечує контроль над всіма інституціями Європейського Союзу. Європарламент обирає презедента Єврокомісії, затверджує членів Комісії, може накладати вето, а також відправляти Комісію у відставку. Європарламент затверджує бюджетні витрати Євросоюзу, вивчає петиції громадян, обговорює фінансову політику з Центральним Європейським Банком та надсилає запити до Європейської Комісії та Ради Європейського Союзу. Європарламент складає бюджет Європейського союзу і спільно з Радою Європейського Союзу затверджує його довгостроково. Склад Кількість європарламентарів від кожної країни-члена ЄС визначається за формулою дегресивної пропорційності, тобто члени Парламенту з країн, які мають більшу кількість населення, представляють більше громадян, ніж представники країн із меншою кількістю населення. Кожна країна не може мати менше, ніж 6 або ж більше, ніж 96 євродепутатів, загальна кількість депутатських місць не повинна перевищувати 705 крісел (704 та Президент). Європарламентарі утворюють групи відповідно до політичної програми, а не відповідно до національності. Європарламент обирається найбільш демократичним та міжнаціональним електоратом у всьому світі. Європарламент налічує 20 комісій та 3 підкомісії, кожна з яких опікується відповідним сектором. Комісії розглядають законодавчі пропозиції. Євродепутати та політичні групи можуть пропонувати поправки після внутрішнього обговорення. Закони затверджуються на пленарних засіданнях. На цьому етапі євродепутати збираються у сесійній залі для підсумкового голосування поданих законів та внесених поправок. Зазвичай засідання відбувається у Страсбурзі чотири рази на місяць. Іноді додаткові сесії проходять у Брюсселі. Громадяни Євросоюзу можуть обговорювати конкретні пропозиції через подання петицій поштою або через онлайн процедуру. Об’єкт петиції повинен входити до сфери компетенції Євросоюзу. Для того, щоб подати петиції, необхідно бути членом Європейського Союзу або принаймні резидентом. Європарламент вважається найбільш важливою інституцією Європейського союзу, оскільки саме він стоїть першим у списку всіх європейських трактатів і має церемоніальний пріорітет над усіма іншими європейськими інституціями. Головні офіси ЄП знаходяться в трьох різних містах. Головний офіс — у Страсбурзі. В Брюсселі засідають комісії та проходять позапланові пленарні засідання. В Люксембурзі знаходиться офіс Генерального секретаря Європейського парламенту. В інституційній системі ЄС Європейський Парламент виконує такі основні функції: законодавчу, бюджетну та контролюючу. Законодавча функція Разом з Радою ЄС Парламент здійснює законодавчу функцію через численні процедури (процедура спільного ухвалювання рішень, процедура співпраці, узгодження, консультативний висновок тощо). Найчастіше європейське законодавство затверджується процедурою "спільного рішення". Згідно з нею Європейський Парламент і Рада ЄС мають однакові повноваження; вона застосовується у багатьох сферах, у деяких галузях, наприклад, сільське господарство, економічна політика, візова та імміграційна політика, законодавча функція належить Раді ЄС, проте вона має провести консультації з Парламентом. Крім того, згода Європейського Парламенту необхідна у прийнятті низки важливих рішень, таких як згода на приєднання нових країн до ЄС. Європейський Парламент також ініціює прийняття нових законодавчих актів, аналізуючи щорічну програму діяльності Європейської Комісії. Парламент визначає, які нові закони доцільно було б прийняти, і звертається до Європейської Комісії з проханням розробити такі законопроекти. Бюджетна функція Разом з Радою ЄС контролює бюджет ЄС і в такий спосіб впливає на витрати ЄС Європейський Парламент затверджує або відхиляє бюджет загалом. Парламент обговорює бюджет на двох послідовних читаннях, і бюджет набуває чинності тільки після того, як його підпише Голова Європейського Парламенту. Парламентська комісія з контролю за бюджетом здійснює перевірку його виконання, і щороку Європейський Парламент ухвалює рішення щодо затвердження виконання Комісією бюджету за попередній фінансовий рік. Такий процес схвалення називається "дозвіл на виконання". Контролююча функція Парламент здійснює демократичний нагляд за діяльністю всіх інституцій ЄС, у тому числі й Європейської Комісії. При затвердженні нового складу Європейської Комісії її члени призначаються урядами країн - членів ЄС, проте кандидатури не можуть бути затвердженими без згоди Європейського Парламенту. Європейський Парламент проводить співбесіди з усіма кандидатами та Головою Європейської Комісії. Остання політично підзвітна Європейському Парламенту, який може винести їй вотум недовіри та закликати до відставки Комісії в повному складі. У більш широкому розумінні Європейський Парламент здійснює контроль за допомогою регулярного розгляду звітів, які надсилає йому Європейська Комісія (загальні звіти, звіти про виконання бюджету тощо). Крім того, члени Європейського Парламенту постійно звертаються до Європейської Комісії з запитами, на які має бути дана відповідь. Європейський Парламент також проводить моніторинг діяльності Ради ЄС: члени Європейського Парламенту регулярно звертаються до Ради ЄС із запитами, а Президент Ради ЄС відвідує пленарні засідання й бере участь у найбільш важливих обговореннях. Європейський Парламент також здійснює демократичний контроль, розглядаючи звернення громадян і створюючи тимчасові комітети з їхнього розслідування. Нарешті, Європейський Парламент бере активну участь у всіх самітах ЄС (засідання Європейської Ради). На відкритті самітів Голова Європейського Парламенту висловлює позицію з ключових питань порядку денного Європейської Ради. Європейський Парламент також обирає омбудсмена, уповноваженого розглядати скарги громадян ЄС, компаній та організацій, а також усіх, хто проживає чи офіційно зареєстрований у країнах - членах ЄС, з приводу порушень діяльності інституцій та органів ЄС. Посада Європейського омбудсмена з'явилася відповідно до Договору про Європейський Союз у 1992 р. Омбудсмен є посередником між громадянами і владою ЄС. Його обирають на п'ятирічний поновлювальний термін, що відповідає законодавчому терміну повноважень Європейського Парламенту. Щорічно омбудсмен подає Європейському Парламенту звіт про свою роботу. В інституційній системі ЄС Європейський Парламент виконує такі основні функції: законодавчу, бюджетну та контролюючу. Законодавча функція Разом з Радою ЄС Парламент здійснює законодавчу функцію через численні процедури (процедура спільного ухвалювання рішень, процедура співпраці, узгодження, консультативний висновок тощо). Найчастіше європейське законодавство затверджується процедурою "спільного рішення". Згідно з нею Європейський Парламент і Рада ЄС мають однакові повноваження; вона застосовується у багатьох сферах, у деяких галузях, наприклад, сільське господарство, економічна політика, візова та імміграційна політика, законодавча функція належить Раді ЄС, проте вона має провести консультації з Парламентом. Крім того, згода Європейського Парламенту необхідна у прийнятті низки важливих рішень, таких як згода на приєднання нових країн до ЄС. Європейський Парламент також ініціює прийняття нових законодавчих актів, аналізуючи щорічну програму діяльності Європейської Комісії. Парламент визначає, які нові закони доцільно було б прийняти, і звертається до Європейської Комісії з проханням розробити такі законопроекти. Бюджетна функція Разом з Радою ЄС контролює бюджет ЄС і в такий спосіб впливає на витрати ЄС Європейський Парламент затверджує або відхиляє бюджет загалом. Парламент обговорює бюджет на двох послідовних читаннях, і бюджет набуває чинності тільки після того, як його підпише Голова Європейського Парламенту. Парламентська комісія з контролю за бюджетом здійснює перевірку його виконання, і щороку Європейський Парламент ухвалює рішення щодо затвердження виконання Комісією бюджету за попередній фінансовий рік. Такий процес схвалення називається "дозвіл на виконання". Контролююча функція Парламент здійснює демократичний нагляд за діяльністю всіх інституцій ЄС, у тому числі й Європейської Комісії. При затвердженні нового складу Європейської Комісії її члени призначаються урядами країн - членів ЄС, проте кандидатури не можуть бути затвердженими без згоди Європейського Парламенту. Європейський Парламент проводить співбесіди з усіма кандидатами та Головою Європейської Комісії. Остання політично підзвітна Європейському Парламенту, який може винести їй вотум недовіри та закликати до відставки Комісії в повному складі. У більш широкому розумінні Європейський Парламент здійснює контроль за допомогою регулярного розгляду звітів, які надсилає йому Європейська Комісія (загальні звіти, звіти про виконання бюджету тощо). Крім того, члени Європейського Парламенту постійно звертаються до Європейської Комісії з запитами, на які має бути дана відповідь. Європейський Парламент також проводить моніторинг діяльності Ради ЄС: члени Європейського Парламенту регулярно звертаються до Ради ЄС із запитами, а Президент Ради ЄС відвідує пленарні засідання й бере участь у найбільш важливих обговореннях. Європейський Парламент також здійснює демократичний контроль, розглядаючи звернення громадян і створюючи тимчасові комітети з їхнього розслідування. Нарешті, Європейський Парламент бере активну участь у всіх самітах ЄС (засідання Європейської Ради). На відкритті самітів Голова Європейського Парламенту висловлює позицію з ключових питань порядку денного Європейської Ради. Європейський Парламент також обирає омбудсмена, уповноваженого розглядати скарги громадян ЄС, компаній та організацій, а також усіх, хто проживає чи офіційно зареєстрований у країнах - членах ЄС, з приводу порушень діяльності інституцій та органів ЄС. Посада Європейського омбудсмена з'явилася відповідно до Договору про Європейський Союз у 1992 р. Омбудсмен є посередником між громадянами і владою ЄС. Його обирають на п'ятирічний поновлювальний термін, що відповідає законодавчому терміну повноважень Європейського Парламенту. Щорічно омбудсмен подає Європейському Парламенту звіт про свою роботу.