0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Державна власність та державний сектор виробництва в економіці України (ID:237424)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 46
Рік виконання: 2017
Вартість: 160
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження державної власності та державного сектору в економіці 1.1 Соціально-економічні передумови становлення державної власності та державного сектору економіки 1.2 Правові аспекти дослідження державної власності 1.3 Становлення різних форм власності в економіці України РОЗДІЛ 2. Реформування державного сектора в перехідній економіці України. 2.1 Суть та функції державного сектору в перехідній економіці України 2.2 Основні етапи реформування державного сектору в Україні 2.3 Проблеми реформування державного сектору та шляхи їх вирішення Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В Україні з початку 90-х років ХХ ст. і до сьогодні відбуваються специфічні трансформації, пов’язані з переходом від планово-командної економіки до економіки ринкового типу. На перших етапах перехідного періоду існувала концепція майже повної відмови від державного регулювання і втручання держави в економічні процеси, але вже з другої половини 90-х років відзначається поступове визнання доцільності такого втручання, принаймні в підприємницьку діяльність, інвестиційно-інноваційну політику, соціальну сферу. Якщо виходити із прийнятої класифікації країн за ступенем їх економічного розвитку (розвинені, середнього рівня розвитку та слабко розвинені), то слід визнати, що в кожній з груп тим чи іншим чином в економічній структурі певне місце посідає держава, тобто існує державний сектор. За соціалістичних умов господарювання суспільна власність вимагала майже повного одержавлення економіки. Відносно капіталістичної економіки діяли і діють інші фактори: досить швидкі науково-технологічні зміни та процес інформатизації сприяють суттєвому підвищенню ступеня усуспільнення виробництва і капіталу, їх певної демократизації і соціалізації за участю держави. З останньої третини минулого століття спостерігається посилення ролі держави в країнах капіталістичної економіки. Частка державних витрат у ВВП розвинених країн світу (США, Великобританія, Франція, Німеччина, Італія, інші країни ЄС, Японія, Південна Корея та інші) складає від 30% до 40%, хоча різниця по країнах є суттєвою. Тому нове століття позначилося поширенням державної сфери діяльності майже повсюдно. Головним завданням розвитку економіки України на сучасному етапі є забезпечення сталого економічного зростання. У його здійснені важливу роль відіграє промислова сфера, яка впливає на інтенсивний розвиток інших галузей і виробництв. Історично склалося так, що у промисловості, як і в економіці в цілому, домінуючим був державний сектор. Перехід економіки України до ринкових відносин супроводжується процесами роздержавлення та приватизації, що веде до скорочення масштабів державного сектора, і потребує формування сучасних підходів до управління цим сектором у нових економічних умовах. Державне втручання припускає підвищення ефективності підприємницької функції держави, бо як власник держава зацікавлена в ефективному функціонуванні та розвитку своїх підприємств, які включені у загальнонаціональний оборот капіталу, взаємодіють із приватним капіталом. Тому ефективне управління підприємствами державного сектора сприяє досягненню позитивних макроекономічних результатів у цілому. Таке вимагає вирішення теоретичних проблем та підготовки практичних рекомендацій щодо реформування державного сектору економіки. Дослідженням у цій сфері присвячено роботи багатьох зарубіжних учених: П.Самуельсона, Б.Сорде, Дж.Стиглиця, Р.Макгрейва, К.Макконелла, С.Брю, Л.Абалкіна, Є.Балацького, А.Радигіна, А.Савченка, а також вітчизняних економістів, серед яких О.Амоша, С.Аптекар, В.Байцим, І.Булєєв, Г.Волинський, А.Гальчинський, В.Геєць, В.Голіков, В.Гош, І.Жадан, А.Канов, Л.Кузьменко, В.Ларцев, В.Логвиненко, І.Лазня, С.Мочерний, Б.Пасхавер, О.Поважний, А.Покритан, Г.Рибалкін, Л.Тараш, М.Чечетов, Л.Червова, М.Чумаченко. З огляду на той факт, що практика реформування вітчизняної економіки потребує наукового осмислення трансформаційних процесів, дослідження і систематизація теоретико-практичних аспектів управління державним сектором промисловості є важливою проблемою сучасної економічної науки і практики. Основна мета курсової роботи полягає у дослідженні особливостей реформування державного сектору економіки України та сутність економічних відносин у межах державної власності. Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємопов’язаних завдань: • розглянути реформування державного сектору в перехідній економіці; • дослідити правові аспекти державної власності; • проаналізувати проблеми та шляхи вирішення державного сектору. Предметом курсової роботи є економічні відносини, які виникають в процесі реформування державного сектору економіки України. Об’єктом курсової роботи є реформування державного сектору економіки України. Курсова робота складається із двох розділів, в яких послідовно аналізується поставлена проблема. Основу методології дослідження становлять фундаментальні праці вітчизняних і зарубіжних учених, які займаються проблемами державної власності та державного сектора економіки. У ході дослідження було використано загальнонаукові методи пізнання, що надало можливостей забезпечити вірогідність одержаних результатів, завершеність і комплексність дослідження: діалектичний метод (зокрема в аналізі еволюції теорій і концепцій щодо економічної ролі держави); метод системного і історичного підходу (у виявленні закономірностей, особливостей і тенденцій державного сектора економіки); абстрактно-логічний метод (в аналізі особливостей формування соціальної сфери та соціальної політики держави в ринковому середовищі); графічний метод (в аналізі трансакційних витрат за умов дії механізму регулювання економіки через співіснування плану і ринку); загальнонаукові методи пізнання: формальної логіки (аналіз і синтез, індукція і дедукція), системний аналіз, в тому числі статистичного матеріалу. У якості інформаційної бази дослідження використано монографічні і дисертаційні роботи зарубіжних і вітчизняних учених, законодавчі і нормативні акти України, офіційні статистичні дані, інші фактологічні матеріали.