0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДИЗАЙН АВТОРСЬКОГО МЕНЮ І ФІРМОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БУТІК-ПЕКАРНІ (ID:1051670)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 17
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. 1. Аналіз гастрономічних концептів бутік-пекарні та дослідження регіонального ринку. 2. Визначення конкурентних переваг нового концепту бутік-пекарні (асортимент, неймінг, логотип і цільова аудиторія споживачів). 3. Характеристика базової продукції для пекарні. 4. Технологія фірмової продукції для бутік-пекарні: параметри технологічного процесу, технологічні карти і схеми, показники якості (3 технологічні карти) 5. Характеристика дизайну фірмової продукції для бутік-пекарні та характеристика фірмового пакування. 6. Характеристика та дизайн авторського меню бутік-пекарні. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В умовах сучасного інформаційного насичення ринку фірмовий стиль може бути вирішальним для успіху пекарні. Стиль і загальна атмосфера закладу значною мірою впливають на відвідувача та його стан. Фірмовий стиль призводить до успіху та приваблює нових клієнтів. Фірмовий стиль – це унікальність компанії, яка доповнює загальний вигляд. Фірмовий стиль використовує низку різних підходів, щоб створити єдиний, легко запам’ятовуваний образ і покращити сприйняття. Отже, ця тема є важливою, оскільки вона стосується створення конкурентоспроможного фірмового стилю пекарні, проведення аналізу цільової аудиторії та прототипів предметів проектування, а також розробки концепції для розробки фірмового стилю пекарні. Мета дослідження: аналіз і виокремлення характеристик дизайну фірмового стилю пекарні. Розробка та презентація сучасного, інноваційного та досконалого дизайну фірмового стилю.   1. Аналіз гастрономічних концептів бутік-пекарні та дослідження регіонального ринку Таблиця 1 - Споживання і виробництво продуктів на одну особу в Україні Споживання хлібних продуктів Виробництво хліба і хлібобулочних виробів Питома вага хліба і хлібобулочних виробів промислового виробництва у структурі споживання хлібних продуктів, % кг Темп приросту до попереднього року, % кг Темп приросту до попереднього року, % 126 – 48,6 – 38,6 124 -1,59 48,1 -1,03 38,8 120 -3,23 46,2 -3,95 38,5 116 -3,33 43,7 -5,41 37,7 115 -0,86 42,8 -2,06 37,2 112 -2,61 39,7 -7,24 35,4 111 -0,89 39,4 -0,76 35,5 110 -0,90 38,6 -2,03 35,1 109 -0,91 37,0 -4,15 33,9 108 -0,92 34,3 -7,30 31,8 У структурі споживання хлібних продуктів питома вага хліба та хлібобулочних виробів промислового виробництва становить понад 30%. Однак ця частка зменшується щорічно (табл. 1). Тим не менш, обґрунтовані стандарти споживання хліба та хлібобулочних виробів рекомендують, щоб