Формування графічних умінь молодших школярів на уроках трудового навчання» (ID:1082072)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 6
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 6
1.1 Методологічні основи дослідницької роботи 6
1.2 Науково-технічний прогрес і вдосконалення трудової політехнічної підготовки молодших школярів 11
РОЗДІЛ 2 16
АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 16
2.1 Аналіз педагогічного досвіду формування графічних умінь у молодших школярів на уроках трудового навчання 16
2.2 Обґрунтування ефективних шляхів і засобів формування графічних умінь у молодших школярів на уроках трудового навчання 25
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Зразок роботи
ВСТУП
У розвитку сучасного суспільства засоби графіки, такі як технічні схеми, діаграми, креслення, символічні моделі та криптограми, стали важливими поряд з мовними. Це означає, що в більшості сфер практичної діяльності сучасної людини значно зросла частка розумових операцій, пов'язаних зі сприйняттям різного роду інформації, вираженої графічною мовою, її розпізнаванням і розумовими операціями. Це опосередкований характер управління існуючим технічним обладнанням і процесами. Робітники різних видів виробництва мають справу не з реальним продуктом, а з його замінниками у вигляді різноманітних пультів управління.
Незаперечним є той факт, що здатність до графічної діяльності є одним із показників розумового розвитку людини. А судити про ступінь загальної чи політехнічної освіченості людини можна по тому, наскільки вона підготовлена до розв'язування просторових задач графічними методами. Тому графічна освіта має бути невід'ємною частиною загальної освіти [11].
Можливості навчання графіки для старшокласників є частиною шкільного курсу професійної підготовки. Однак традиційних елементів графічної освіти для учнів середньої школи, таких як геометричні вправи та образотворче мистецтво, недостатньо для розвитку специфічних здібностей, таких як графічні навички. Протиріччя між постійно зростаючою роллю графічної інформації в суспільному житті та дією людей і недостатньою увагою до розвитку навичок графіки у початковій школі може вирішити лише новий напрям практики у молодшій школі. Ця спрямованість має визначатися, перш за все, більш широким розумінням практичної підготовки, в тому числі і графічних умінь, не тільки як специфічного набору знань і навичок.
Інші роботи з даної категорії: