0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дизайн кав'ярні (ID:837150)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 90
Рік виконання: 2023
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Передпроектне дослідження теоретичних аспектів фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 1.1 Передумови розробки фірмового стилю кав'ярні «Вірменка». Аналіз ситуації 1.2 З виникнення фірмового стилю 1.3 Поняття фірмового стилю, його завдання та функції 1.4 Основні елементи фірмового стилю 1.5 Технічне завдання розробку фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 1.6 Опис цільової аудиторії 1.7 Аналіз аналогів Розділ 2. Розробка фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 2.1. Основна концепція фірмового стилю кав'ярні «Вірменка». 2.2. Константи та носії фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 2.3. Складання проекту, робота над цілісністю та єдністю його частин. Розділ 3 Умови реалізації проекту фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 3.1 Вибір матеріалів та засобів друку для носіїв фірмового стилю кав'ярні «Вірменка» 3.2 Додрукарська підготовка продукції 3.3 Види та способи друку Висновок Список літератури ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Фірмовий стиль передбачає візуальну та смислову єдність пропонованих товарів та послуг. Він охоплює всі сторони роботи компанії: продукцію та упаковку, ділову та супровідну документацію, середовище виробничих та адміністративних приміщень, систему технічного обслуговування, рекламу та багато іншого. Дана дипломна робота присвячена розробці фірмового стилю для кав'ярні «Вірменка». Цінність смачної, не дорогої, «незвичайної» кави та популярність подібних послуг зростає, тому виникла потреба у створенні фірмового стилю. Приємніше пити каву із фірмових стаканчиків, з креативною упаковкою. Це зручно, красиво та цінується покупцем. Єдиний фірмовий стиль покращить сприйняття компанії та її запам'ятовування клієнтами, покупцями та партнерами. Також допоможе виділитися з конкурентних компаній. Актуальність вибраної теми. Актуальність роботи над фірмовим стилем кав'ярні «Вірменка» полягає у створенні оригінального, свіжого образу, необхідно саме зараз, оскільки популярність кавових закладів, а також якісної та смачної кави зростає. Розробка фірмового стилю – це, перш за все, надання кав'ярні особливих характеристик, що дозволяють їй бути унікальною та конкурентноздатною. Наявність якісного фірмового стилю значно сприяють просуванню на ринку сфери послуг, ефективності реклами тадозволять кав'ярні стати незабутньою. Реклама займає одну з головних ролей у розвитку та просуванні ринкової економіки. Але щоб привернути увагу потенційних клієнтів, потрібно мати неповторний креативний стиль, який зуміє зацікавити, привернути увагу бути впізнаваним і залишатися у потенційного клієнта на підсвідомому рівні. Проект охоплює символи культури поп-арту та мистецтво міських вулиць, представлене напрямом графіті, а все разом це буде неповторний та незвичайний стиль – Фьюжн. 1 Стиль поєднує в собі начебто не сумісні елементи, на який звертатимуть свою увагу молоді люди, тобто потенційний клієнт. Новизна фірмового стилю для кав'ярні Хабл-Бабл полягає в зверненні до стилю Фьюжн. Стиль Фьюжн як експериментальний стиль почав своє існування в 90-х роках минулого століття. Сучасний стиль, як результат впливу та взаємодії різних культур, традицій та технологій, дозволяє змішувати все й у всьому, досягаючи бажаної гармонії між неоднорідними предметами та елементами. Не заперечуючи колишніх канонів і, водночас, пропонуючи свої правила, розкутий стиль, основний принцип якого – вільний синтез кольору та матеріалу, запозичує різноманітні елементи різних стилів та напрямків. Практична значимість. Розроблений фірмовий стиль для кав'ярні «Вірменка» створить цілісний та завершений образ компанії. Цей стиль відбиває тенденції сучасного мистецтва у молодіжному течії. Поєднання стилів і предметів відбувається на рівні відчуттів, і ця суміш напрочуд гармонійна. Фірмовий стиль кав'ярні «Вірменка» повітряний та легкий, не перевантажений деталями, виглядає вишукано, але не надто дорого чи розкішно. Єєдиним у своєму роді за характером і манерою виконання на ринку товарів і послуг, який дозволить створити йому гідну конкурентну здатність аналогічним закладам цієї галузі. Фірмовий стиль кав'ярні відтворюватиметься на різних носіях: візитки, бланки, конверти, сувенірна продукція, пакети, кружки тощо. Отже, спонукатиме інтерес у споживача, зацікавлюватиме незвичайністю виконання та приємною кольоровою гамою, спонукаючи повертатися потенційного клієнта неодноразово до цього закладу. Мета дипломного проекту: Метою дипломного проекту є розробка фірмового стилю для кав'ярні «Вірменка». За допомогою наявних знань, навичок, прийомів та засобів розробити єдиний фірмовий стиль, що складається з логотипу, набору 1 фірмових шрифтів, колірного рішення, документації, пакувальної та сувенірної продукції. Основні завдання:  Вибір літератури на тему дипломної роботи;  поглиблене вивчення теми фірмового стилю;  Аналіз фірм-аналогів;  Технічне завдання розробку фірмового стилю кав'ярні «Вірменка»;  визначення концепції проекту;  створення неповторних образів;  визначення умов реалізації проекту; Основні етапи:  Пошук та збір літератури за вибраним стилем для кав'ярні «Вірменка»;  Аналіз існуючих фірм-конкурентів;  створення графічних образів у логотипі кав'ярні «Вірменка»;  Підбір шрифтових гарнітур;  вибір кольорового рішення логотипу;  Розробка інших констант фірмового стилю;  Підготовка дипломного проекту до друку;  Презентація виконаної роботи; Методи дослідження:  Вивчення літератури на тему фірмовий стиль;  Вивчення літератури за напрямами: колір, шрифт, формоутворення, психологія;  Аналіз ринку за умов конкуренції, аналіз переваг компанії;  Аналіз графічного рішення;  Виконання проекту.