0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з Графіки дизайну (ID:955870)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 31
Рік виконання: 2016
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1 РЕКЛАМНИЙ ПЛАКАТ ДОБИ АР-НУВО Розвиток та загальні закономірності рекламного плаката в мистецтві ар-нуво кінця 19 – початку 20 століття …………………...6 Майстри рекламного плаката Франції та Англії кінця 19 – початку 20 століття …………………………………………..9 Розвиток і особливості рекламного плаката в Росії кінця 19 – початку 20 століття …………………………………………12 Висновки до розділу 1 ………………………………………………………………………..14 РОЗДІЛ 2 КНИЖКОВА ГРАФІКА ДОБИ АР-НУВО 2.1 Особливості розвитку книжкової графіки в Англії……………....15 2.2 Німецька графіка кінця 19 – початку 20 століття ………………..20 2.3 Українська та російська книжкова графіка ……………………...22 Висновки до розділу 2 ………………………………………………………….24 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………….26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІЛЮСТРАЦІЙ ………………………………..30 ДОДАТКИ ………………………………………………………………………31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Модерн – художній напрям в мистецтві, найбільш поширений в кінці 19 – початку 20 століття. Він став однією з найсильніших реакцій проти кризи європейського мистецького процесу середини століття, зокрема – втрати стильової єдності художнього середовища побутування людини, умовностей та академізму, критичного реалізму, що охопили тогочасну Європу. Ініціатори нового руху ставили перед собою завдання створення великого стилю, що не покладався б на зразки минулого. Модерн прагнув стати єдиним синтетичним стилем, в якому всі елементи з оточення людини були виконані в одному ключі. Внаслідок цього зріс інтерес до прикладних мистецтв: дизайну інтер’єрів, кераміці, книжковій графіці та рекламних плакатів. На створення цього стилю вплинуло декілька різних ідей. Однією з них була ідея Вільяма Морріса та Джона Раскіна, які виступили проти мистецтва вікторіанської епохи і закликали не допускати безладу та більше звертатися до природних форм, насичення графічним змістом та багатих відтінків. Митці модерну ламали звичні норми межі, прагнули до синтезу різнохарактерних елементів. Новий стиль виник майже одночасно в багатьох європейських країнах і отримав різні назви. Зазвичай, використовувались терміни «модерн» (сучасний) та Ар-нуво (в перекладі з французької Art nouveau - «Нове мистецтво»). Використовувались також терміни «Югендстиль» у Німеччині, «Ліберті» в Італії та «сецессіон» в Австрії, за назвою групи «Sezession», створеної в 1897 році у Відні.