0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості реклами в друкованих виданнях (ID:1127089)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1. Преса як основний засіб реклами 4 2. Регіональні друковані видання та їх характеристика 8 3. Ефективність реклами в друкованих ЗМІ 11 Висновок 15 Список використаної літератури: 16  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Допустиме розміщення реклами в пресі - одне з провідних напрямків рекламної діяльності компанії. Практично кожному рекламодавцеві в арсеналі преси знайдеться відповідна послуга. Розміщення реклами в друкованих виданнях увазі широку варіативність рекламного впливу на цільову аудиторію видання, що відповідає маркетинговим цілям, стратегії, тактики та бюджету рекламодавця. Одна з найбільш зручних форм розміщення реклами в пресі це вхідні об'яви. Замовити рядкове оголошення можна не виходячи з будинку або офісу, по телефону, паперової поштою, або використовуючи інтернет. Це єдина форма рекламного оголошення, де приватна особа може купити декілька слів або рядків за досить низькою ціною. Найбільш ефективним методом розміщення рядкової реклами вважається розміщення під спеціальними рубриками. Така подача рекламного матеріалу дозволяє споживачу набагато зручніше їй скористатися. Взаємодія з рекламою триває стільки, скільки необхідно споживачеві для аналізу та оцінки рекламного оголошення. У будь-який момент є можливість повторного звернення до рекламному оголошенню, його можна зберегти для відстроченої покупки. За допомогою рекламних оголошень у газетах і журналах можна рекламувати товари і послуги, для прийняття рішення про покупку яких є необхідність в наданні більш докладної інформації. Можливості подачі рекламного оголошення в газетах чи журналах дають можливість рекламодавцеві переконати споживача, логічно і структуровано збудувавши комерційну пропозицію. Реклама в друкованих виданнях характеризується високим рівнем довіри, є можливість у будь-який момент апелювати до опублікованої в пресі інформації.