0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи засвідчення документів (ID:1128481)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СЛУЖБОВИХ ДОКУМЕНТІВ 5 1.1. Загальна характеристика службових документів. 5 1.2. Вимоги до складання документів. 13 РОЗДІЛ 2. 18 ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКУМЕНТІВ 18 2.1. Відбиток печатки. 18 2.2. Історія виникнення печатки. 22 2.4. Особливості електронної звітності. Електронний підпис. 40 2.5. Гриф затвердження документу 50 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Організація роботи з документами – головна задача управління у будь–якому закладі: від офісу невеликого підприємства до державної установи або крупної корпорації. Службові документи відіграють значну роль в організації документообігу кожного підприємства. Документи є засобом засвідчення, доведення певних фактів і, отже, мають велике правове значення. Документ має бути достовірним, переконливим, належним чином відредагованим і оформленим. Більшість документів має задовольняти такі вимоги, як придатність до тривалого зберігання, максимальна точність. Щоб документ мав усі перераховані властивості, його слід правильно скласти як за формою, так і за змістом. Більшість документів оформлюється за чіткими єдиними вимогами до оформлення документу, що сприяє оптимізації процесу документообігу. Засвідчення паперових документів здійснюється шляхом їх підписання, затвердження та проставлення відбитку печатки. З приводу електронного підписання у пункті 58 розділу II Типової інструкції зазначено: засвідчення електронного документа здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису згідно із законодавством. Мета роботи. Розглянути методи засвідчення документів. Для досягнення мети були поставленні наступні завдання:  розглянути загальну характеристику службових документів,вимоги до складання;  охарактеризувати основні методи засвідчення документів:відбиток печатки,підпис,гриф.  розглянути історію виникнення печатки;  розкрити особливості електронної звітності,електронний підпис. Об’єкт дослідження – процес документообігу на сучасному етапі розвитку. Предмет дослідження – службові документи, зокрема основні вимоги до їх затвердження та погодження. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, літератури. У вступі обґрунтовується актуальність обраної проблеми, визначається предмет та об’єкт дослідження, мета та завдання дипломної роботи. Перший розділ присвячено розгляду особливостей службових документів, зокрема розглядається класифікація документів, вимоги до тексту та оформлення службових документів. У другому розділі розглядаються основні методи засвідчення документів: підпис, печатка, гриф, особливості електронної звітності, історія виникнення печатки.