Довідково-інформаційні документи у складі організційно-розпорядчої документації (ID:204498)
Зміст
Вступ
1. Оформлення організаційно-розпорядчої документації
1.1. Протокол
1.2. Акт
1.3. Доповідна записка
1.4. Службова записка
1.5. Довідки
1.6. Пояснювальна записка
1.7. Факс
1.8. Службові листи
1.9. Супровідний лист
1.10. Лист-запрошення
1.11. Інформаційний лист
1.12. Рекламний лист
1.13. Лист-повідомлення
1.14. Лист-підтвердження
1.15. Гарантійний лист
1.16. Ініціативний лист
1.17. Лист-відповідь
1.18. Телеграма
Висновок
Список використаної літератури
Зразок роботи
Вступ
Документаційне забезпечення управління (діловодство)– це діяльність, яка охоплює питання документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності.
Особливості сучасного діловодства полягають у переведені його на державну мову, широкому застосуванні комп’ютерних систем оброблення та друкування документів, необхідності дотримання вимог чинних державних стандартів в цій галузі, впровадження раціональних прийомів роботи.
Дотримання стандартів з діловодства у практичній роботі органів управління та документування сприяє встановленню чіткого організаційно-технічного порядку, викоріненню бюрократизму й тяганини. Опанування прийомів раціональної роботи з документами дає змогу скоротити час на їх складання, оброблення і пошук, організувати чіткий контроль за проходженням та виконанням документів. Зрештою, правильно підготовлений і належним чином оформлений документ – це свідчення культури виконавця.
Органи управління всіх рівнів, від Кабінету міністрів до підприємств, організацій, створюють численні управлінські документи. Документування управлінської діяльності здійснюють ІТП і службовці, які ведуть збирання та обробку документів, підготовку і оформлення рішень, що приймаються. Носієм інформації у традиційному вигляді є документ, визначений ГОСТом, як “матеріальний об’єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передачі у часі і просторі”.
Одна з причин неякісного прийняття управлінських рішень – слабка теоретична і практична підготовка багатьох працівників, які недостатньою мірою володіють комплексом уставлених в установах, організаціях та на підприємствах методів, способів і прийомів роботи з документами, а в деяких випадках і незнання вимог ГОСТів, що встановлюють порядок оформлення документів.
Висновок
Як було вже було сказано, одна з причин неякісного прийняття управлінських рішень – слабка теоретична і практична підготовка працівників, які недостатньою мірою володіють комплексом уставлених в організаціях методів, способів і прийомів роботи з документами, а в деяких випадках і незнання вимог ГОСТів, що встановлюють порядок оформлення документів.
Тому в процесі виконання даної роботи мною було розглянуто порядок складання довідково-інформаційних документів як складових організаційно-розпорядчої документації.
Особливу увагу було приділено визначенню та характерним рисам таких документів, як акт, протокол, лист, доповідна і пояснювальна записки, довідка та інші.
Інші роботи з даної категорії: