0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документування роботи відділу кадрів (ID:26244)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 80
Рік виконання: 2005
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Загальна характеристика комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» 1.1 Склад, структура та основні напрямки діяльності кадрової служби авіапідприємства 1.2 Документаційне забезпечення процесу прийняття на роботу 1.3 Документаційне забезпечення процесу переведення робітників на іншу роботу 1.4 Документаційне забезпечення процесу звільнення працівників 1.5 Документаційне забезпечення відпусток працівників 1.6 Аналіз ведення штатного розкладу, посадової інструкції та облік робочого часу 1.7 Ведення особових справ у відділі кадрів комунального авіапідприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» Розділ 2 Використання сучасної комп‘ютерної техніки при оформленні документів кадровою службою авіакомпанії «Міжнародний аеропорт Донецьк» 2.1 Використання текстового редактору Word в організації роботи кадрової служби підприємства 2.2 Використання табличного редактору Excel в організації роботи кадрової служби підприємства Розділ 3 Автоматизація документаційного забезпечення діяльності кадрової служби авіапідприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» за допомогою системи електронного документообігу «1С:Зарплата та кадри» 3.1 Основні функції, можливості та призначення програмного комплексу «1С:Зарплата та кадри» 3.2 Порядок роботи з системою кадрового обліку «1С:Зарплата та кадри» 3.3 Робота з кадровими документами у системі кадрового обліку «1С:Зарплата та кадри» 3.3.1 Прийняття на роботу 3.3.2 Кадрові переміщення 3.3.3 Звільнення робітників з роботи 3.3.4 Ведення відпусток 3.3.5 Ведення особових справ у системі електронного документообігу «1С: Зарплата та кадри» 3.3.6 Ведення табелю робочого часу Висновки Список літератури Таким чином, у дипломній роботі на прикладі кадрової служби донецької авіакомпанії «Міжнародний аеропорт Донецьк» було розглянуто документування руху персоналу, а зокрема, процеси документування прийняття, переміщення і звільнення працівників, надання відпусток, ведення особових справ та облік робочого часу. Також нами були проаналізовані такі документи, як штатний розклад та посадова інструкція Ми вважаємо, що на сьогоднішній день ручний спосіб оформлення документів є не тільки нераціональним, а й не зручним. І навіть, ті комп’ютерні програми, які використовуються у кадровій службі підприємства є не зовсім досконалими і не можуть у повній мірі задовольнити потребам, які виникають у процесі роботи з документами. Саме тому у роботі було запропоновано перейти від ручного способу ведення документації до машинного за допомогою комп’ютерної системи. Провівши аналіз сучасного програмного забезпечення в цій галузі ми прийшли до висновку, що найбільше для цього підходить програма для автоматизації ведення кадрового обліку - «1С: Зарплата та кадри». Можливість зміни і доповнення первісної конфігурації програми дозволяє настроїти її на вимоги будь-якого підприємства і навіть конкретного користувача. Система «1С: Зарплата та кадри» дозволяє: – Оформляти накази про прийняття на роботу; – Оформляти накази про просування по службі; – Вести розрахунок листків непрацездатності; – Вести облік табелів робочого часу; – Оформляти і вести розрахунок відпусток різного типу; – Оформляти накази про виплату премії як окремим співробітникам, так і будь-якій обраній групі співробітників; – Одержувати стандартні звіти і форми для надання в податкові та інші органи – Оформляти звільнення з розрахунком компенсацій відпустки, вихідної допомоги та багато іншого; – Оформляти ведення особових справ. На мою думку, дана комп’ютерна система є досконалою для ведення кадрового діловодства, так як вона не просто дає змогу використовувати стандартні шаблони документів, а й дозволяє вести їх облік, що допомагає уникнути багатьох помилок в процесі роботи. Під час проходження практики у відділі кадрів донецької авіакомпанії «Міжнародний аеропорт Донецьк» ми одержали багато практичних знань в області документування руху персоналу підприємства, що допомогло нам у подальшому при виборі та впроваджені комп’ютерної системи кадрового обліку «1С: Зарплата та кадри». Впровадження автоматизованої системи кадрового обліку «1С: Зарплата та кадри» на підприємстві «Міжнародний аеропорт Донецьк» дозволить: 1. Відобразити як завгодно складну, багаторівневу структуру підприємства; 2. Вести штатний розклад підприємства, що дозволить оперативно враховувати ступінь заповнення штату і швидко формувати список вакансій на підприємстві; 3. Використовувати все багатство оформлювальних можливостей Wіndows при оформленні звітів і стандартних документів 4. Додавати індивідуальність нестандартним звітам, використовуючи логотип підприємства, колірне виділення тексту, різноманітні шрифти і т.д. Також система містить такі сервісні засоби, як: – числовий і формульний калькулятор; – календар; – настроювання перегляду текстових документів; – настроювання деяких елементів інтерфейсу без редагування конфігурації системи адміністратором; – настроювання панелей інструментів; – набір "помічників" дозволить швидко освоїти такі операції, як редагування штатного чи розкладу прийом співробітників на роботу; – можливості настроювання. Система «1С:Зарплата і Кадри» може бути адаптована до будь-яких особливостей обліку кадрів конкретного підприємства. У режимі конфігурування системи можна: 1. Редагувати існуючі і створювати нові документи і довідники довільної структури; 2. Змінювати екранні і друковані форми документів і довідників; 3. Створювати будь-як звіти і процедури обробки інформації; 4. Описувати поводження елементів системи убудованою мовою; Мережний варіант програми дозволяє працювати з єдиною інформаційною базою з декількох робочих місць. Система містить наступні засоби забезпечення схоронності і несуперечності інформації: 1. Можливість заборони користувачам видалення даних. 2. Режим видалення даних з контролем перехресних посилань. 3. Установка заборони на редагування друкованих форм. 4. «Запирання» системи користувачем при тимчасовому припиненні роботи. Таким чином, можна сказати, що впровадження комп’ютерної системи «1С: Зарплата та кадри» дасть змогу спростити та прискорити роботу кадрової служби і у комплексі з додатками пакету Microsoft Office Word та Excel дозволить у повній мірі автоматизувати роботу цього структурного підрозділу. Перелік графічного матеріалу Таблиця 1.1 – Відомості про роботу Таблиця 1.2 – Відомості про нагороди Таблиця 1.3 – Відомості про заохочення Таблиця 1.4 – Книга обліку бланків трудових книжок і вкладишів до них Таблиця 1.5 – Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них Таблиця 1.6 – Звільнення працівників Рисунок 2.1 – Форма вікна діалогу Рисунок 2.2 – Вікно сортування Рисунок 2.3 – Запис макросу Рисунок 2.4 – Список макросів Рисунок 2.5. – Момент призначення значка для нової кнопки Рисунок 2.6 – Документ для роботи з базою даних Рисунок 2.7 – Меню для роботи з базою даних Рисунок 2.8 – Розміщення шаблонів команд у поле меню Рисунок 2.9 – Визначення імені елемента меню Рисунок 2.10. База даних по обліку особистих карток працівників підприємства Рисунок 2.11 – Автофільтр Рисунок 3.1 – Довідник: Посади Рисунок 3.2 – Довідник: Штатний розклад Рисунок 3.3 – Список співробітників Рисунок 3.4 – Вікно «Прием на работу» Рисунок 3.5 – «Кадровое перемещение» Рисунок 3.6 – «Приказ об увольнении» Рисунок 3.7 – «Приказ по отпуску» Рисунок 3.8 – Ведення особових справ робітників підприємства Рисунок 3.9 – Табель обліку робочого часу
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову