Зміст
Вступ
Частина i. Документаційне забезпечення суб’єктів господарської діяльності на етапі реєстрації
1.1. Державна реєстрація суб’єктів господарської діяльності
1.2. Перелік документів для державної реєстрації
1.2.1. Установча документація: види та порядок їх складання
1.2.2. Реєстраційна документація та її види
1.3. Алгоритм реєстрації суб’єктів господарської діяльності
1.3.1. Відкриття тимчасового рахунка для формування статутного фонду у банку
1.3.2. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності
1.3.3. Реєстрація у податковій міліції та органах статистики
1.3.4. Отримання дозволу на виготовлення печаток і штампів у дозвільній системі
1.3.5. Реєстрація як платника страхових внесків до Пенсійного фонду
1.3.6. Реєстрація як страхувальника по платежах до фонду соціального страхування
1.3.7. Реєстрація як платника збору на обов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття
1.3.8. Відкриття рахунку в банку
1.4. Порядок перереєстрації суб’єктів підприємницької діяльності
1.5. Порядок внесення змін до установчих документів
Частина ii. Документознавчий аналіз установчих та реєстраційних документів
2.1. Загальні вимоги до оформлення документів
2.1.1. Види оформлення змінних реквізитів
2.1.2. Стиль сучасного ділового письма
2.1.3. Елементи тексту
2.2. Аналіз оформлення формуляру статуту
2.3. Аналіз оформлення установчого договору
2.4. Аналіз оформлення протоколу установчих зборів
2.5. Формуляр реєстраційної картки
2.6. Інші види документів, які необхідні при реєстрації
Частина iii. Лінгвістичний аналіз установчих документів
3.1. Лексичні особливості установчих документів
3.1.1. Термінологічна лексика
3.1.2. Іншомовні слова
3.2. Використання засобів словотвору
3.3. Морфологічні особливості
3.4. Синтаксична організація ділового тексту
Висновки
Список літератури
Розглянувши процес реєстрації у першому розділі ми визначили, яка документація потрібна на етапі реєстрації.
Такою документацією є:
а) установча документація (рішення власника чи установчий договір, якщо власників два або більше та статут підприємства). На даному етапі ми вияснили, що ці документи створюються на підприємствах, які розпочинають свою діяльність.
б) реєстраційна документація (реєстраційна картка, документ, що засвідчує сплату реєстраційного збору, документ, що засвідчує сплату власником внеску до статутного фонду, рішення Антимонопольного комітету, що дає згоду на створення). Ці документи заповнюються в установах в яких підприємство реєструється.
Для кращого уявлення процесу реєстрації підприємств, що створюються, автором запропоновано ряд масивів документів, які необхідно представляти в відповідних органах, а саме:
- у банку, при відкритті тимчасового рахунку для формування статутного фонду;
- у виконкомі, при державній реєстрації суб'єкта господарської діяльності;
- у податковій міліції та органах статистики;
- у дозвільній системі, для отримання дозволу на виготовлення печаток та штампів;
- у Пенсійному фонді;
- у службі соціального страхування;
І останнє, що треба для реєстрації - це відкрити рахунок у банку.
Автором вперше була розроблена послідовна схема руху реєстрації у різних державних органах.
Зазначені також підстави і для перереєстрації підприємств.
Матеріал першого розділу базується на підставі Положення "Про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності", затвердженого Постановою КМУ від 26.01.96 року №125, Закону України "Про підприємництво", та наказу МВС від 11 січня 1999 року №17.
Для того щоб зареєструвати підприємство здавалося б досить того матеріалу та знань, що ми вже маємо. І це правильно; але документ, який подається до державної установи, вимагає правильного оформлення.
Правила оформлення автор подає у другій частині випускної роботи, де розглядаються правила оформлення найголовніших документів, які використовуються при реєстрації.
Ця частина роботи базується на основі державних стандартів ДСТУ 2732 - 94 "Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення", тому що, як відомо всім, неправильно оформлений документ, просто, не має юридичної сили.
У третій частині автор розглядає лінгвістичні особливості конкретних документів, а саме, статутів відкритого акціонерного товариства "Черкаський асфальтобетонний завод" та агрофірми "Базис" і аналізує один статут стосовно іншого.
Ці пакети документів можуть використовуватись будь-якою фізичною чи юридичною особою при відкриті господарського підприємства.
До розглянутого матеріалу автору додати нічого. Тому що, реєстрація проходить на державному рівні, і недоліків, саме в цій системі, немає.
А от з боку документознавчого оформлення хотілося б побажати кращого підприємствам, які створюються. Тому що, документи не є зовсім грамотно створеними. Так, наприклад, статут відкритого акціонерного товариства "ЧАБЗ" - ньому багато пунктуаційних помилок.