0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційно - документаційне забезпечення роботи банку (ID:26278)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 90
Рік виконання: 2005
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Дослідження основних напрямків діяльності банківської установи 1.1 Банківська система України 1.2 Правове забезпечення стабільного розвитку і діяльності банків України 1.2.1 Закон України “Про банки і банківську діяльність” 1.2.2 Закон України „Про електронні документи та електронний документообіг” 1.2.3 Закон України „Про електронний цифровий підпис” 1.3 Основні напрямки діяльності банківської установи на прикладі Олександрійського відділення ВАТ „Державний ощадний банк України” № Розділ 2 Аналіз інформаційно-документаційного забезпечення банківської установи 2.1 Особливості формування банківської документації 2.1.1 Загальні положення по документообігу 2.1.2 Облік обсягів документообігу 2.1.3 Розробка номенклатури справ відділу кредитування 2.2 Інформаційно-документаційне забезпечення надання послуг кредитування 2.2.1. Загальні положення про кредитування 2.2.2 Інформаційно-документаційне забезпечення кредитного відділу 2.3 Лінгвістичний аналіз документів банківської установи 2.3.1 Використання спеціальної лексики 2.3.2 Особливості вживання іменників у мові документа 2.3.3 Прикметники і числівники ділового мовлення 2.3.4 Особливості вживання у мові документів займенників, дієслів, прислівників, прийменників, сполучників 2.4 Загальні положення оформлення документів засобами комп’ютерної техніки 2.5 Використання E-mail у внутрішньобанківському документообігу та правила оформлення електронних документів Розділ 3. Автоматизація банківських операцій і обліку – основа стабільності та розвитку банків 3.1 Головні принципи та вимоги побудови інтегрованих банківських інформаційних систем 3.2 АРМ співробітника кредитного відділу 3.2 Рекомендації щодо впровадження автоматизованої банківської системи для Олександрійського відділення 3070 ВАТ „Державний ощадний банк України” 3.2.1 Організація діяльності працівників банку засобами автоматизованої банківської системи „Скарб” 3.2.2 Характеристика локальної комп’ютерної мережі Олександрійського відділення ВАТ „Державний ощадний банк України” № 3.2.3 Рекомендації щодо запровадження системи автоматизованого документообігу 3.3 Використання сучасних мультимедійних технологій в діяльності банківських установ 3.3.1 Microsoft Power Point – світовий лідер розробки електроних презентацій 3.3.2 Розробка електронної презентації процесу кредитування Висновки Список використаної літератури Завершальним етапом роботи є підведення підсумків. Тож можна сказати наступне, що інформаційно-документаційне забезпечення діяльності Олександрійського відділення “Ощадбанку” №3070 здійснюється за допомогою уніфікованої системи документації, в упорядкуванні якої велику роль відіграли Перелік документів Національного банку України для банків різних форм власності, Положення про кредитування та Єдина державна система діловодства. В результаті більш детального ознайомлення з інформаційно-документаційним забезпеченням кредитного відділу установи було виявлено, що документи є дещо однотипними, в них зафіксована юридична інформація, яка переважно складалася з речень, які є ніби „кліше”, вони мають властивість повторюватись. З точки зору лінгвістики, то з тексту документів, їх граматичної якості, тобто характеристики слів в теорії частин мови, можна зауважити, що для такого типу документного масиву властиве використання іменника, дієслова, числівника. Документи мають чіткий текст в якому коротко зазначено вимоги до виконання. З точки зору документаційного і діловодного аналізу блоку документів, то оформлення документів в установі відбувається згідно стандартів,. Всі ці питання було розглянуто в другому розділі роботи. Що стосується третього розділу, то в ньому розкрито питання щодо інформаційного забезпечення установи. Для Олександрійського відділення “Ощадбанку”, як і для будь-якої банківської установи, вчасне і достовірне надходження інформації є основою продуктивного функціонування. Надходження певної інформації в установу потребує певної обробки, що спонукає до впровадження і забезпечення її сучасним технологічним обладнанням, що містить відповідно програмні розробки. Загалом інформаційно-документаційне забезпечення (відділу) відбувається на належному рівні, так як навіть за відсутністю нових технологій процес роботи з документами не порушується, а відбувається з додержанням певних правил і норм. Для більш чіткої роботи з документами та систематизації роботи з документними потоками для кредитного відділу була розроблена номенклатура справ підрозділу, яка відображає всі справи, що розроблюються напротязі року в кредитному відділі. Отже, можна сказати, що запорукою успішної роботи банківської установи є своєчасне одержання інформації, її якісна обробка і використання, а також швидка передача іншим користувачам захищена від несанкціонованого доступу сторонніми особами чи організаціями. Перелік графічного матеріалу Рис.2.1. Структура документообігу Олександрійського відділення ВАТ „Державний ощадний банк України” №3070 Таблиця 2.1 Аналіз структури документообігу по признаку документаційного забезпечення Таблиця 2.2 Аналіз структури документообігу по признаку структурного підрозділу Рис. 3.1 Структура інтегрованої БІС. Рис. 3.2 Схема роботи АРМ комунікацій з експорту даних. Рис. 3.3 Схема рішення задач АРМ СКВ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову