0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документознавча характеристика діяльності Фонду соціального страхування (ID:27035)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2004
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Документознавча характеристика діяльності Фонду соціального страхування 1.1 Документування управлінської діяльності центрального апарату 1.2 Приймання, розгляд і реєстрація документів 1.3 Складання документів 1.4 Види використовуваних документів 1.5 Оформлення документів РОЗДІЛ 2. Функції структурних підрозділів з діловодства виконавчої дирекції фонду та її робочих органів РОЗДІЛ 3. Використання комп’ютерних технологій в організації 3.1 Характеристика Ms Word 3.2 Характеристика Ms Excel 3.3 Характеристика Ms Power Point Висновки Список використаної літератури В даній курсовій роботі ми дослідили документацій не забезпечення діяльності Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України Ми дізналися, що страхування від нещасного випадку здійснює фонд соціального страхування від нещасних випадків, що це некомерційна самоврядна організація, що діє на підставі статуту, який затверджується її правлінням. Дізнались про документування управлінської діяльності центрального апарату, про приймання розгляд і реєстрацію документів, складання документів, види документів якими користуються працівники фонду. Розглянули функції структурних підрозділів з діловодства виконавчої дирекції фонду та її робочих органів. та їх стан у використанні сучасної технології за допомогою програм WORD та EXCEL.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову