0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діяльність інформаційних агентств в контексті глобалізаційних комунікативних процесів (ID:444982)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ 6 1.1. Інформаційні агентства в дослідженнях українських та зарубіжних науковців 6 1.2. Методологічні основи дослідження 15 РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА В СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНОГО КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ 18 2.1. Інформаційні агентства в системі засобів масової інформації: науковий аспект 18 2.2. Глобалізаційні комунікативні процеси ЗМІ 20 РОЗДІЛ 3. МІЖНАРОЖНІ ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ТА ЇХ РОЛЬ У ГЛОБАЛЬНИХ КОМУНІКАТИВНИХ ПРОЦЕСАХ 26 3.1. Міжнародні інформаційні агентства 26 3.2. Міжнародні інформаційні агенції та їх вплив на глобальний комунікативний процес 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нині вивчення інформаційних агентств опосередковується такими чинниками: новітні відкриття у сфері інформаційних та комунікаційних технологій, розвиток мережі Інтернет і становлення електронної торгівлі; процеси концентрації власності, широка приватизація ЗМІ і комерціалізація їх діяльності; глобалізація інформаційних потоків, конвергенція ЗМІ, комп’ютерних технологій і засобів зв’язку тощо [47]. Праці українських та зарубіжних вчених, в яких досліджуються аспекти становлення, розвитку й діяльності інформаційних агентств, науковці поділяють на чотири групи [46; 47].