0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розпорядчі документи банка (на прикладі АТ "Альфабанк") (ID:701440)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 72
Рік виконання: 2021
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗПОРЯДЧИХ ДОКУМЕНТІВ УСТАНОВИ 6 1.1 Поняття та загальна характеристика розпорядчих документів установи 6 1.2 Види та функції розпорядчих документів 9 1.3 Мова, стиль та порядок оформлення розпорядчих документів 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБІГУ РОЗПОРЯДЧИХ ДОКУМЕНТІВ В АТ «АЛЬФАБАНК» 32 2.1 Система розпорядчих документів в АТ «Альфабанк» 32 2.2 Порядок роботи з розпорядчими документами та терміни її виконання 42 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДОКУМЕНТНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В АТ «АЛЬФАБАНК» 56 3.1 Проблеми обігу розпорядчих документів в АТ «Альфабанк» 56 3.2 Шляхи вдосконалення обігу розпорядчих документів в АТ «Альфабанк» 60 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68 Унікальність роботи: 68% (може бути підвищена за додаткову плату)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність цієї теми полягає в тому, що розпорядчі документи регулюють і координують діяльність, дозволяють керівному органу забезпечувати виконання покладених на нього завдань і тим самим отримувати максимальний ефект від його діяльності, що особливо важливо в ринковій економіці. Незалежно від організаційно-правової форми, характеру та змісту діяльності організації, її компетенції, структури та інших факторів, керівництво будь-якої організації наділено правом здійснювати виконавчу та розпорядчу діяльність і, відповідно, видавати розпорядчі документи. Нормативні документи містять рішення, які йдуть зверху вниз у системі управління: від керівного органу до підлеглих, від керівника організації до структурних підрозділів та службовців. Саме ці документи реалізують вертикальну керованість об’єктів.