0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи з документами, що знаходяться в документообігу підприємства. (ID:88355)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 65
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні аспекти організації роботи з документами, що знаходяться в документообігу підприємства 1.1. Приймання та обробка документів на підприємстві 1.2. Реєстрація та індексація документів підприємства 1.3. Порядок обробки та відправлення документів підприємства Розділ ІІ. Аналіз організації роботи з документами, що знаходять в документообігу на ПАТ “Національна акціонерна компанія “Украгролізинг” 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Організація роботи з документами у канцелярії компанії 2.3. Контроль документообігу в компанії Розділ ІІІ. Підвищення ефективності організації роботи з документами, що знаходять в документообігу компанії 3.1. Удосконалення формування справ в компанії 3.2. Аналіз передачі документів в архів та шляхи покращення 3.3. Удосконалення технології електронного документообігу Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову