Екологія залізничного транспорту (ID:204488)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОЛОГІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ 4
ВИСНОВОК 11
РОЗДІЛ 2. РОЗРАХУНКОВА ЗАДАЧА 12
2.1. Основні теоретичні відомості 12
2.2. Розрахунки 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
Зразок роботи
ВСТУП
Транспортні засоби мають великий вплив на різні сфери життя – еко-номіку, культуру, екологію. Екологічні концепції стають все більш домінуючими при вирішенні широкого кола завдань. У процесі свого розвитку транспорт претендує на різні види ресурсів багатоцільового призначення (територіальні, водні, енергетичні), що обумовлює необхідність враховувати не тільки максимальний економічний ефект, але й забезпечення стійкості екосистеми як необхідної умови стабільного соціально-економічного розвитку на тривалу перспективу. Тому екологічний принцип проектування розвитку транспортної галузі не повинен обмежуватися рамками вузько-природоохоронних заходів, а об’єднувати у собі всі процеси людської діяльності. Це повною мірою стосується залізничного транспорту, виробнича діяльність підприємств якого здебільшого негативно впливає на довкілля.
На цей час для аналізу як природоохоронної діяльності, так і впливу транспорту на довкілля з урахуванням рівня інформаційного забезпечення та розвитку методологічної бази використовуються показники використання водних ресурсів; викидів забруднених стічних вод; викидів в атмосферне повітря забруднювальних речовин; кількості джерел викидів; частки вловлювання та очищення шкідливих речовин; витрат на охорону навколишнього природного середовища, екологічні збори та рентні платежі; вартість природоохоронного обладнання тощо. При цьому значна кількість досліджень присвячена вивченню впливу автотранспорту на довкілля, тоді як вплив залізничного транспорту на екосистеми прилеглих до залізничних колій територій залишається мало дослідженим. Вивчення закономірностей та особливостей впливу залізничного транспорту на примагістральні території є, безсумнівно, актуальною проблемою для оцінки і прогнозу стану навколишнього середовища та розроблення природоохоронних заходів на цих територіях.
У тепловозного дизеля кількість тактів дорівнює , кількість циліндрів – , він розвиває ефективну потужність , при частоті обертів колінчастого вала n. Діаметр циліндра – D, хід поршня – S, питома ефективна витрата палива – G, механічний ККД дизеля – m, ККД силової передачі тепловоза з урахуван-ням витрат енергії на допоміжні потреби локомотива – пер.
Необхідно визначити:
– середній ефективний тиск Ре і середній індикаторний тиск Рі, МПа;
– середню швидкість поршня в м/сек;
– часові витрати пального дизелем q, кг/год;
– кількість пального, що подається в циліндр за цикл, г/цикл;
– ефективний (е) та індикаторний (i) ККД дизеля;
– питомі індикаторні витрати палива, кг/кВат∙год;
– загальний ККД тепловоза T;
– дотичну потужність тепловоза NTD, кВат.
Інші роботи з даної категорії: