0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Еколого-гігієнічна оцінка стану поверхневих водойм Рівненської області (АП 75%) (ID:307923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Екологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2017
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД……………………….4 1.1. Основні завдання та організація роботи системи моніторингу поверхневих вод………………………………………………………………...4 1.2. Принципи організації спостереження і контролю якості поверхневих вод…………………………………………………………...……9 1.3. Оцінювання та прогнозування якості води………………..……….11 РОЗДІЛ 2. ЕКОЛОГО-ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ………………………16 2.1. Загальна характеристика поверхневих вод області………………16 2.2. Еколого-гігієнічна оцінка стану поверхневих вод………………...22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТАНУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ……………………..……………………..27 3.1. Основні проблеми поверхневих вод у Рівненській області……….27 3.2. Шляхи вирішення проблем та покращення якості поверхневих вод області………………………………………………………………………….29 ВИСНОВКИ……………………..……………………..……………….34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД 1.1. Основні завдання та організація системи моніторингу поверхневих вод Метою моніторингу якості води є отримання кількісної інформації про фізичні, хімічні та біологічні характеристики води за допомогою статистичного відбору проб. Тип шуканої інформації залежить від цілей програми моніторингу. Цілі та завдання варіюються від виявлення порушень стандартів питної води до визначення стану довкілля та аналізу часових тенденцій якості води. Можна виділити три категорії моніторингу: 1) звичайний моніторинг поверхневих вод, 2) періодичні спеціальні обстеження 3) спеціальні обстеження, проведені для оцінки ступеня проблеми забруднення (наприклад, обстеження появи пестицидів у поверхневих водах). Стан якості води є результатом складних природних та техногенних умов та наслідків взаємодії як у часі, так і в просторі. Отже, визначити сутність умов якості води часто дуже важко. Моніторинг та оцінка стану навколишнього природного стану здійснюють численні місцеві, регіональні та національні органи влади. Велика різноманітність організаційних структур на національному та місцевому рівні в європейських країнах означає, що управління моніторинговою діяльністю сильно відрізняється. Розглядаючи національні масштабні регіональні програми моніторингу якості поверхневих вод як важливе джерело інформації, важливо знати основні компоненти залученої організаційної структури, наприклад. установи, що беруть участь та їх відповідальність, загальні принципи координації моніторингу, зберігання даних, надання інформації тощо.[13] Цілі моніторингу Дуже важливо вміти описувати цілі та завдання моніторингу, оскільки вони створюють передумови для безпосередньої моніторингової діяльності, тобто. налаштування мереж вибірки, змінних, що підлягають вимірюванню, частоти вибірки, зберігання даних та використання інформації, включаючи аналіз даних та звітність. Мета моніторингу, як правило, встановлюється законами або іншими регуляторними діями (директивами, стандартами якості води, планами дій) і спрямована на оцінку стану довкілля та виявлення тенденцій. Регулюючі дії встановлюють цілі або стандарти якості води (наприклад, 50-відсоткове зменшення завантаження азоту в поверхневі води, відсутність пестицидів у питній воді тощо), а метою моніторингу є надання даних та інформації про якість води стосовно цих регуляторних дій. Багато програм моніторингу виконують декілька цілей. Програми моніторингу з цільовим призначенням можуть, коли приймаються нові закони, стосуються додаткових аспектів забруднення води або нових підходів до управління якістю води, і, таким чином, бути розширеними для надання додаткових даних та інформації. Цілі, описані вище, є одним із аспектів системи моніторингу. Інший вимір пов'язаний з діяльністю, пов'язаною із збиранням даних та використанням інформації. Ці заходи починаються зі збору зразків і закінчуються інформуванням громадськості про отримані результати та використанням результатів для впровадження заходів щодо покращення екологічного стану водного тіла. Збір даних може бути описаний моніторинговою мережею вибірки, частотою вибірки та вимірюваними змінними якості води, в той час як використання інформації може бути описано процедурами зберігання, аналізу даних та звітності. Мережа моніторингу передусім описується водоймами (тобто джерелами, струмками, струмками, річками, річковими системами, ставками, озерами, водосховищами, фіордами, лиманами, прибережною зоною або відкритими морськими водами) та географічною територією (наприклад, країна , річкова система тощо), яку вона охоплює. Однак для оцінки інформації, отриманої в рамках програми моніторингу, часто необхідна більш конкретна інформація щодо критеріїв відбору місць відбору проб. Можна виділити два типи мереж: 1) розгалужена мережа, що включає багато місць відбору проб, кілька річних вибірок, аналіз кількох змінних та лише один чи кілька років відбору проб, 2) інтенсивна мережа, що включає сайти відбору проб з детальним дослідженням, багато щорічної вибірки або вимірювання багатьох змінних і багаторічні спостереження. Різні групи споживачів води певною мірою розробили власні підходи та методи опису та вимірювання якості води. Протягом багатьох десятиліть управління річковим басейном та контроль забруднення води покладаються на підсумкові змінні, такі як потреба в біохімічному кисні (БПК) та хімічна потреба в кисні (ХПК) для кількісного визначення скиду стічних вод та проблем з киснем у річках. Для споживання людьми та громадського водопостачання визначено набір мікробіологічних організмів-індикаторів, і їх перерахування зараз застосовується для визначення гігієнічної придатності води для пиття.