0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роздрібна торгівля: сутність, особливості, види (ID:1049236)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ЇЇ СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ 4 1.1. Теоретичні аспекти роздрібної торгівлі 4 1.2. Особливості роздрібної торгівлі 10 1.3. Вплив роздрібної торгівлі на суспільство та економіку 16 2. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУ ВИПУСКУ ВИРОБІВ 20 2.1. Опис ситуації 20 2.2. Оцінка ефективності діяльності підприємства в поточному році 21 2.3. Розробка стратегічного плану випуску продукції на три роки 25 2.4. Можливі сценарії збільшення випуску виробів бізнес-структурою 31 Висновки до розділу 2 35 ВИСНОВКИ 36 Список використаної літератури 38 ДОДАТКИ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як свідчить історія розвитку ринкових економік для будь-якої країни торговельна сфера має важливе значення, оскільки торгівля відображає рівень розвитку товарно-грошових відносин, носієм яких вона є . Саме торгівля є однією з ключових галузей всієї економіки країни та її регіонів, тому проведення аналізу тенденцій її розвитку через розгорнуту мережу роздрібних підприємств, які забезпечують зберігання, транспортування й реалізацію товарної продукції, є актуальним. Найбільш характерною рисою розвитку сучасної торгівлі є глобалізація ритейлу, що безпосередньо впливає на стан і перспективи конкурентоспроможності підприємств торгівлі. Роздрібна торгівля є одним із ключових сегментів господарської діяльності кожної країни, і вона має велике значення як для економічного розвитку, так і для задоволення потреб споживачів. [3] Роздрібна торгівля є не лише процесом продажу, але й важливим елементом взаємодії між виробниками та споживачами. Вона виступає в ролі посередника, що забезпечує ефективний розподіл товарів та послуг, враховуючи різноманітність попиту та уподобань споживачів. Крім того, роздрібна торгівля відіграє ключову роль у формуванні споживчих тенденцій та впливає на розвиток нових товарів і послуг. Вона дозволяє виробникам отримувати зворотний зв'язок від споживачів щодо їхніх потреб та вимог, що, у свою чергу, стимулює інновації та поліпшення продуктів. Не менш важливою є і роль роздрібної торгівлі у формуванні економічної структури та соціально-економічних відносин. Теоретичні та методичні аспекти розвитку роздрібної торгівлі висвітлені в роботах таких вітчизняних і зарубіжних вчених: Братчик А. Д. [3], Бутенко Д. С. [5], Заруба В. Я. та Парфентенко І. А. [12], Проскурніна, Н. В. [20]. Метою курсової роботи є узагальнення й розвиток теоретичних підходів та методичних положень, щодо визначення сутності, особливостей та видів роздрібної торгівлі з метою уточнення її ролі в активізації підприємницької діяльності. Для досягнення зазначеної мети в роботі поставлено та вирішено такі завдання: розглянуто основні аспекти сутності роздрібної торгівлі з точки зору економічної теорії; проаналізовано особливості організації та функціонування роздрібних торгових підприємств; проаналізовано сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі та їх вплив на економіку та суспільство; визначено вплив роздрібної торгівлі на суспільство та економіку. Об’єкт курсової роботи – процес роздрібної торгівлі, а саме її сутність, особливості та види. Предмет курсової роботи – теоретико методичні засади і практичні положення розвитку роздрібної торгівлі. Методи. Теоретичною методологічною основою є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених у галузі роздрібної торгівлі. Для досягнення поставленої мети в курсовій роботі використано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: теоретичного узагальнення – для формування висновків; аналізу та синтезу – для уточнення поняття «ритейлу»; абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення; графічний метод – для наочного зображення отриманих результатів.