Джерела фінансування сектору креативної економіки (ID:1059832)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………...3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОЇ
ЕКОНОМІКИ…………………………………………………………………….5
1.1. Сутність та наукові підходи до визначення поняття креативної
економіки…………………………………………………………………………5
1.2. Передумови розвитку креативного сектору економіки держави………...7
1.3. Методи та інструменти впливу держави на розвиток креативних
індустрій…………………………………………………………………………..8
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ В
УКРАЇНІ………………………………………………………………………….11
2.1. Сучасний стан та тенденції розвитку креативної економіки в Україні…11
2.2. Розвиток креативної економіки міста Львова…………………………….16
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВІ МЕХАНІЗМИ РОЗБУДОВИ КРЕАТИВНОЇ
ЕКОНОМІКИ МІСТА…………………………………………………………...28
3.1. Перешкоди розвитку креативної економіки міста………………………..28
3.2. Пріоритетні напрямки вдосконалення фінансування креативної
економіки міста…………………………………………………………………..31
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….38
Зразок роботи
Сучасна економічна система усе більшою мірою розвивається у напрямі інтелектуалізації економіки, головним результатом якої є нові ідеї, що комерціалізуються в інновації, особливо це помітно у творчій сфері людської діяльності. Результати об’єктів права інтелектуальної власності все більше знаходять своє застосування й практичне упровадження в ролі найбільш цінного економічного ресурсу, а креативність стає основним джерелом економічної цінності.
Креативна економіка – це особливий сектор економіки, до якого
зараховують різні ринки в залежності від класифікаційних факторів. Креативна економіка, джерелом поширення якої виступають інтелектуальні ресурси, інновації, глобалізаційні процеси - це один з нових та успішно зростаючих секторів світової економіки не тільки з точки зору отримання доходу, але і створення робочих місць і експортних надходжень.
Велика частина світових інтелектуальних і творчих ресурсів зараз інвестується в культуру на основі галузей, чиї нематеріальні результати є «реальними» і значними, як і інші галузі промисловості. Людська творчість та інновації є ключовими факторами цих галузей, і стали важелем розвитку у XXI столітті.
Основні чинники зростання креативної економіки: інвестиції, інновації, людський потенціал та внутрішній попит. Дослідження цього напрямку економіки показують, що країни з високим рівнем людського потенціалу мають стабільне економічне зростання. Передумовами зростання креативної економіки в ВВП є освіта і високий рівень доходів споживачів, знання і професійна підготовка зайнятих в креативному секторі, а також відкритий новим ідеям простір, який характеризується високим економічним і технологічним рівнем.
Інші роботи з даної категорії: