0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фіскальна політика держави (ID:1127648)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Фіскальна політика держави 6 Висновок 13 Список літератури: 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Бюджет грає важливу роль в житті кожної держави. Він є статтею доходів і витрат держави, що робить вплив на добробут кожного. Як відомо, бюджет на всіх його рівнях грає величезну роль в розвитку і процвітанні держави, просуванні науково-технічного прогресу (бюджетні фінансування досліджень і розробок), розвитку економіки (особливо не прибуткових, але соціально-значущих галузей економіки за допомогою інвестування, дотацій і т.д.). Повнота бюджету, як правило, прямо пропорційна добробуту громадян. Дійсно, бюджетний дефіцит, державний борг спонукає державу підсилити податковий тягар, збільшити оподаткування, зменшити фінансування всіх секторів економіки, скоротити статтю витрати на медицину, освіту і т.д. З іншого боку достаток бюджетних коштів (бюджетний профіцит) дозволяє збільшити фінансування як державного, так і приватного сектора економіки, збільшити трансфертні відрахування, а так само відрахування до позабюджетних соціальних фондів. Так само достаток бюджетних коштів дозволяє державі брати активну участь в житті країни. Наявність бюджетних коштів дозволяє державі здійснювати державне регулювання економіки не тільки в наказовій формі. Достатня кількість бюджетних коштів дозволяє державі задіювати безпосередньо економічні важелі державного регулювання. Таким чином, бюджет, його формування і статті витрат є важливим розділом в економічної науки, що вимагає великої уваги з боку не тільки що займають високі пости економістів і політиків, але і пересічних громадян. Траєкторія руху економіки залежить від устремлінь і волі своїх головних діючих суб'єктів: держави, підприємств, громадян. Кожний з цих суб'єктів здатний впливати на економічну долю, хоч і різною мірою, в різних масштабах. Найобширнішими можливостями володіє в цьому сенсі держава в особі уряду в: широкому сенсі цього слова, тобто всіх гілок державної влади. Уряд проводить певну лінію дій для реалізації вибраної соціально-економічної стратегії, що витікаючої з цільових установок і враховує ситуацію, що склалася, і тенденції, що намічаються. У цьому сенсі і прийнято говорити, що держава здійснює, проводить вироблену їм економічну політику. Багато в чому економічна політика держави ситуаційний обумовлена в тому сенсі, що вона безпосереднім чином диктується успадкованим минулим, економічною обстановкою, що склалася в країні, раніше ухваленими рішеннями і зобов'язаннями. В значній мірі політика зумовлена внутрі державною і світовою кон'юнктурою - станом господарства і ринку, рівнем економічної активності, тенденціями зростання і спаду, попитом і пропозицією на товари і послуги. Економічна політика проводиться державою за допомогою використання інструментарію, що знаходиться в його розпорядженні, сукупності важелів дії на економічні процеси і агентів господарської діяльності. Вона реалізується через закони, президентські укази, урядові ухвали і інші нормативні акти, державні програми, поточні оперативні ухвали і рішення державних органів. Конкретними інструментами проведення державної економічної політики виступають перш за все такі фіскальні важелі дії, інструменти фіскальної політики, як податки державні витрати, трансферти. За допомогою фіскальних інструментів держава здатне змінювати величину і спрямованість грошових потоків відповідно до переслідуваних цілей і намічаних для їх здійснення заходів. Разом з фіскальними значну роль грають кредитно-грошові інструменти економічної політики, такі, як загальна маса і доступність грошей, кредиту, ставки позикового відсотка (облікова ставка центрального банку, норма резервування, інші централізовані встановлювані нормативи). Держава здатне використовувати такі важелі економічної політики, як встановлення граничних (максимальних, мінімальних) рівнів цін на певні види товарів, величин об'ємів виробництва і одержуваних підприємницьких доходів, а також доходів різних соціальних груп, введення заборон і обмежень на окремі види економічної діяльності. Широко використовуваним інструментом державної економічної політики у області зовнішньої торгівлі і зовнішньоекономічних зв'язків є експортно-імпортні тарифи, митниці мита, квоти на ввезення і вивіз товарів, капіталу. Залежно від області державної дії на економічні процеси і способів, інструментів здійснення державної економічної політики розрізняють різні її види. Єдиної, загальноприйнятої класифікації видів економічної політики не існує, різні автори по-різному називають окремі її види і po різному формують загальний перелік складових частин економічної політики держави. У укрупненому плані прийнято виділяти фіскальну (фінансово-бюджетну політику), монетарну (кредитно-грошову), зовнішньоекономічну політику. У ширшому плані в державну економічну політику включають такі її части, як соціальна, структурна, інвестиційна, приватизаційна, регіональна, аграрна, науково-технічна, податкова, банківська, цінова, антимонопольна, природоохоронна (екологічна), зовнішньоекономічна політика.