Організація комерційної діяльності торговельного підприємства (ID:1129778)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 15
2.1. Характеристика магазину «Юдис-Lux» 15
2.2. Сутність та зміст комерційної роботи магазину «Юдис-Lux» 17
2.3. Організація господарських звязків магазину «Юдис-Lux» з комерційними партнерами 21
2.4. Організація закупівель товарів та їх джерела в магазині «Юдис-Lux» 21
2.5. Організація системи товаропостачання магазина «Юдис-Lux» 23
2.6. Облік і контроль якості постачання товарів 26
2.7. Принципи і порядок формування асортименту товарів у магазині «Юдис-Lux» 29
Qф 30
2.8. Організація продажу товарів у торгівельному підприємстві 30
2.9. Аналіз та оцінка ефективності комерційної діяльності магазину «Юдис-Lux» 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 45
Зразок роботи
ВСТУП
Торгівля в умовах ринкових відносин, функціонує в рамках великомасштабної, швидкоплинні зовнішнього середовища. Весь спектр складних позитивних і негативних процесів, суперечливих тенденцій, що відбуваються в економічному і соціальному житті, як країни, так і регіонів, знаходить відображення і в торгівлі.
Також сьогодні домінує обіг товарів, тому роль торгівлі як сполучної ланки між сферою роздрібних підприємств і сферою споживання збільшується. Від торгівлі підприємства отримують достовірну інформацію про вимоги споживачів і зміну попиту на реалізовану продукцію.
Торгівля, замикаючи ланцюг руху товарів від виробників до споживача, є кінцева ланка з продажу товарів і надання послуг безпосередньо споживачеві.
Ринкова економіка вимагає організації комерційної діяльності підприємств торгівлі на якісно новому рівні, у зв'язку з чим вона набуває все більшого значення.
Комерційної діяльності підприємств торгівлі повинен бути притаманний високий динамізм, обумовлений змінами у внутрішній і зовнішній середовищі, ресурсний потенціал, технології торгівлі, фінансовий стан, а ефективна комерційна діяльність забезпечує сталий розвиток торгового підприємства, його конкурентоспроможність.
Актуальність теми дослідження визначається і тим, що розробка стратегічних напрямків розвитку комерційної діяльності підприємств торгівлі необхідна для зміцнення конкурентних позицій на ринку товарів і послуг. У зв'язку з цим виникає необхідність конкретизації сутності і мети комерційної діяльності підприємств торгівлі, розробки інструментарію оцінки та рекомендацій з організації, прогнозування та планування комерційної діяльності.
Незважаючи на зростання числа досліджень, присвячених комерційної діяльності в сучасних умовах, наукову розробленість цієї проблеми в цілому ще не можна визнати вичерпною. Крім того, розвиток ринкових відносин, динаміка науково-технічного прогресу постійно зумовлюють появу нових проблем, що вимагають наукового дослідження.
Проблема організації ефективної комерційної роботи підприємства торгівлі і визначила вибір теми цього дослідження.
Метою дослідження є аналіз теоретичних і практичних аспектів ефективності комерційної діяльності торгівлі на прикладі магазину жіночого одягу Юдис-Lux.
Досягнення поставленої мети забезпечується виконанням наступних завдань:
1. Розкрити роль і місце торгівлі в сучасних умовах;
2. Вивчити поняття і сутність комерційної роботи в й торгівлі;
3. Визначити особливості комерційної роботи в й торгівлі;
4. Проаналізувати комерційну діяльність Юдис-Lux;
5. Розробити шляхи вдосконалення комерційної роботи торгового підприємства.
Об'єктом дослідження є торговельна організація магазину жіночого одягу Юдис-Lux.
Предметом дослідження є комерційна діяльність підприємства торгівлі Юдис-Lux.
Інформаційна база досліджень представлена літературою з комерційної діяльності та маркетингу.
Структура дослідження. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, та додатків.
Інші роботи з даної категорії: