0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація комерційної діяльності торговельного підприємства (ID:1129778)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 15 2.1. Характеристика магазину «Юдис-Lux» 15 2.2. Сутність та зміст комерційної роботи магазину «Юдис-Lux» 17 2.3. Організація господарських звязків магазину «Юдис-Lux» з комерційними партнерами 21 2.4. Організація закупівель товарів та їх джерела в магазині «Юдис-Lux» 21 2.5. Організація системи товаропостачання магазина «Юдис-Lux» 23 2.6. Облік і контроль якості постачання товарів 26 2.7. Принципи і порядок формування асортименту товарів у магазині «Юдис-Lux» 29 Qф 30 2.8. Організація продажу товарів у торгівельному підприємстві 30 2.9. Аналіз та оцінка ефективності комерційної діяльності магазину «Юдис-Lux» 35 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Торгівля в умовах ринкових відносин, функціонує в рамках великомасштабної, швидкоплинні зовнішнього середовища. Весь спектр складних позитивних і негативних процесів, суперечливих тенденцій, що відбуваються в економічному і соціальному житті, як країни, так і регіонів, знаходить відображення і в торгівлі. Також сьогодні домінує обіг товарів, тому роль торгівлі як сполучної ланки між сферою роздрібних підприємств і сферою споживання збільшується. Від торгівлі підприємства отримують достовірну інформацію про вимоги споживачів і зміну попиту на реалізовану продукцію. Торгівля, замикаючи ланцюг руху товарів від виробників до споживача, є кінцева ланка з продажу товарів і надання послуг безпосередньо споживачеві. Ринкова економіка вимагає організації комерційної діяльності підприємств торгівлі на якісно новому рівні, у зв'язку з чим вона набуває все більшого значення. Комерційної діяльності підприємств торгівлі повинен бути притаманний високий динамізм, обумовлений змінами у внутрішній і зовнішній середовищі, ресурсний потенціал, технології торгівлі, фінансовий стан, а ефективна комерційна діяльність забезпечує сталий розвиток торгового підприємства, його конкурентоспроможність. Актуальність теми дослідження визначається і тим, що розробка стратегічних напрямків розвитку комерційної діяльності підприємств торгівлі необхідна для зміцнення конкурентних позицій на ринку товарів і послуг. У зв'язку з цим виникає необхідність конкретизації сутності і мети комерційної діяльності підприємств торгівлі, розробки інструментарію оцінки та рекомендацій з організації, прогнозування та планування комерційної діяльності. Незважаючи на зростання числа досліджень, присвячених комерційної діяльності в сучасних умовах, наукову розробленість цієї проблеми в цілому ще не можна визнати вичерпною. Крім того, розвиток ринкових відносин, динаміка науково-технічного прогресу постійно зумовлюють появу нових проблем, що вимагають наукового дослідження. Проблема організації ефективної комерційної роботи підприємства торгівлі і визначила вибір теми цього дослідження. Метою дослідження є аналіз теоретичних і практичних аспектів ефективності комерційної діяльності торгівлі на прикладі магазину жіночого одягу Юдис-Lux. Досягнення поставленої мети забезпечується виконанням наступних завдань: 1. Розкрити роль і місце торгівлі в сучасних умовах; 2. Вивчити поняття і сутність комерційної роботи в й торгівлі; 3. Визначити особливості комерційної роботи в й торгівлі; 4. Проаналізувати комерційну діяльність Юдис-Lux; 5. Розробити шляхи вдосконалення комерційної роботи торгового підприємства. Об'єктом дослідження є торговельна організація магазину жіночого одягу Юдис-Lux. Предметом дослідження є комерційна діяльність підприємства торгівлі Юдис-Lux. Інформаційна база досліджень представлена літературою з комерційної діяльності та маркетингу. Структура дослідження. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, та додатків.