0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сукупний попит- сукупна пропозиція (ID:1130541)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. СУКУПНИЙ ПОПИТ 4 1.1. Цінові фактори сукупного попиту 6 1.2. Нецінові фактори сукупного попиту 7 2. СУКУПНА ПРОПОЗИЦІЯ 13 2.1. Сукупна пропозиція в довгостроковому періоді 13 2.2. Сукупна пропозиція в короткостроковому періоді 18 2.2.1. Причини жорсткості цін 21 2.2.2. Цінові фактори сукупної пропозиції 26 2.2.3. Нецінові фактори сукупної пропозиції 30 3. РІВНОВАГА СУКУПНОГО ПОПИТУ 34 ВИСНОВКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На відміну від рівноваги попиту й пропозиції на ринку окремого блага, знайомої з курсу мікроекономіки, сукупний попит і сукуп¬на пропозиція (AD-AS) досліджують поведінку економіки в цілому. Вони пояснють причини коливання рівня цін та реальних обсягів національного виробництва, розкривають взаємозв'язок між ними та економічною політи-кою. Вони застосовується для дослідження й пояснення таких важливих явищ, як інфляція, безробіття, ділові цикли, для прогнозування впливу на економіку різноманітних факторів, для планування й координації заходів економічної політики в короткостроковому і довгостроковому періодах. Cукупний попит і сукуп¬на пропозиція визначають рівноважні значення аґреґованих обсягів по¬питу й пропозиції залежно від рівня цін товарів та послуг на внутрішньому ринку країни. Аґрегування цін означає, що ціни на окремі товари та послуги усереднюються пропорційно обсягам виробництва останніх на внутрішньо¬му ринку і характеризують рівень цін усієї сукупності товарів та послуг в економіці. Вимірником рівня цін у AD-AS є дефлятор ВВП поточ¬ного періоду до певного базового періоду. Значення дефлятора відкладаються на вертикальній осі координат (Р) і вимірюють загальний рівень цін в економіці. Сукупний попит і сукупна пропозиція аґреґуються відповідно з рівно¬важних величин попиту і пропозиції на всіх ринках товарів та послуг. Вони характеризують реальним обсягом національного виробництва за певний період, точніше — вартість кінцевої продукції національного виробництва в цінах базового періоду, які вважаються постійними. Отже, сукупний випуск у AD-AS - це реальний валовий внутрішній продукт країни. Значення реального ВВП відкладаються на горизонтальній осі (У) і вимірюють реаль¬ний доход економічних агентів країни — домогосподарств, фірм та уряду.