0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат на тему теорія еволюції маркетингу (ID:1208907)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 809
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 2. Визначення маркетингу 3. Етапи еволюції маркетингу Виробнича концепція Товарна концепція Збутова концепція Традиційна маркетингова концепція Соціально-етичний маркетинг Маркетинг взаємодії та цифровий маркетинг 4. Сучасні тенденції розвитку маркетингу 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- 1. Вступ У сучасному світі маркетинг є невід’ємною складовою діяльності будь-якого підприємства. Його роль постійно змінюється відповідно до трансформацій у суспільстві, економіці, технологіях. Вивчення еволюції маркетингу дозволяє зрозуміти, як змінювались підходи до взаємодії з ринком та споживачами.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Визначення маркетингу 3. Етапи еволюції маркетингу Виробнича концепція Товарна концепція Збутова концепція Традиційна маркетингова концепція Соціально-етичний маркетинг Маркетинг взаємодії та цифровий маркетинг 4. Сучасні тенденції розвитку маркетингу 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- 1. Вступ У сучасному світі маркетинг є невід’ємною складовою діяльності будь-якого підприємства. Його роль постійно змінюється відповідно до трансформацій у суспільстві, економіці, технологіях. Вивчення еволюції маркетингу дозволяє зрозуміти, як змінювались підходи до взаємодії з ринком та споживачами.