0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тема реферату роль маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності (ID:1208993)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 588
Купити цю роботу
Зміст
РЕФЕРАТ на тему: «Роль маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності» Зміст 1. Вступ 2. Сутність маркетингу в підприємницькій діяльності 3. Основні функції маркетингу 4. Реклама як інструмент маркетингу 5. Вплив маркетингу та реклами на успішність підприємництва 6. Приклади використання маркетингу на практиці 7. Висновки 8. Список використаних джерел --- 1. Вступ У сучасних умовах ринкової економіки успішність підприємницької діяльності значною мірою залежить від ефективного використання маркетингових інструментів, зокрема реклами. Маркетинг допомагає краще зрозуміти споживача, виявити його потреби й запропонувати саме той продукт чи послугу, які задовольнять ці потреби. Реклама, у свою чергу, є ключовим каналом комунікації між підприємством і споживачем.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РЕФЕРАТ на тему: «Роль маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності» Зміст 1. Вступ 2. Сутність маркетингу в підприємницькій діяльності 3. Основні функції маркетингу 4. Реклама як інструмент маркетингу 5. Вплив маркетингу та реклами на успішність підприємництва 6. Приклади використання маркетингу на практиці 7. Висновки 8. Список використаних джерел --- 1. Вступ У сучасних умовах ринкової економіки успішність підприємницької діяльності значною мірою залежить від ефективного використання маркетингових інструментів, зокрема реклами. Маркетинг допомагає краще зрозуміти споживача, виявити його потреби й запропонувати саме той продукт чи послугу, які задовольнять ці потреби. Реклама, у свою чергу, є ключовим каналом комунікації між підприємством і споживачем.