0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему ринкова вартість власного бізнесу в умовах глобалізації світової економіки (ID:1209086)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 589
Рік виконання: 2025
Вартість: 580
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи оцінки ринкової вартості бізнесу 1.1. Поняття ринкової вартості бізнесу 1.2. Основні методи оцінки вартості бізнесу 1.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість бізнесу 3. Розділ 2. Вплив глобалізації на ринкову вартість бізнесу 2.1. Сутність та основні прояви глобалізації світової економіки 2.2. Можливості та загрози для малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 2.3. Адаптація бізнесу до глобальних викликів 4. Розділ 3. Практичний аспект оцінки ринкової вартості власного бізнесу 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Проведення оцінки ринкової вартості підприємства 3.3. Стратегії підвищення вартості бізнесу в умовах глобалізації 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації оцінка ринкової вартості бізнесу набуває особливої актуальності. Бізнес, орієнтований на конкурентоспроможність, повинен враховувати не лише внутрішні чинники, а й зовнішні глобальні процеси. Ця курсова робота присвячена аналізу теоретичних і практичних аспектів оцінки ринкової вартості бізнесу в умовах глобалізованої економіки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи оцінки ринкової вартості бізнесу 1.1. Поняття ринкової вартості бізнесу 1.2. Основні методи оцінки вартості бізнесу 1.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість бізнесу 3. Розділ 2. Вплив глобалізації на ринкову вартість бізнесу 2.1. Сутність та основні прояви глобалізації світової економіки 2.2. Можливості та загрози для малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 2.3. Адаптація бізнесу до глобальних викликів 4. Розділ 3. Практичний аспект оцінки ринкової вартості власного бізнесу 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Проведення оцінки ринкової вартості підприємства 3.3. Стратегії підвищення вартості бізнесу в умовах глобалізації 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації оцінка ринкової вартості бізнесу набуває особливої актуальності. Бізнес, орієнтований на конкурентоспроможність, повинен враховувати не лише внутрішні чинники, а й зовнішні глобальні процеси. Ця курсова робота присвячена аналізу теоретичних і практичних аспектів оцінки ринкової вартості бізнесу в умовах глобалізованої економіки.