0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему ринкова вартість підприємства в умовах глобалізації світової економіки (ID:1209090)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Курсова робота на тему ринкова вартість підприємства в умовах глобалізації світової економіки ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи визначення ринкової вартості підприємства 2.1. Сутність поняття «ринкова вартість» 2.2. Методи оцінки вартості підприємства 2.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість 3. Вплив глобалізації на оцінку ринкової вартості підприємства 3.1. Глобалізаційні процеси в економіці 3.2. Міжнародні ринки та конкуренція 3.3. Ризики і можливості для бізнесу в умовах глобалізації 4. Практичний аналіз ринкової вартості підприємства (на прикладі ТОВ «УкрТехПром») 4.1. Загальна характеристика підприємства 4.2. Оцінка ринкової вартості: застосування доходного, порівняльного та витратного методів 4.3. Вплив зовнішньоекономічних факторів на оцінку 5. Шляхи підвищення ринкової вартості підприємства в умовах глобалізації 6. Висновки 7. Список використаних джерел 8. Додатки --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації економічних процесів значення ринкової вартості підприємства зростає. Вартість компанії визначає її привабливість для інвесторів, кредиторів, потенційних покупців. В умовах постійної зміни глобального ринку важливо враховувати вплив зовнішніх факторів на економічну оцінку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи визначення ринкової вартості підприємства 2.1. Сутність поняття «ринкова вартість» 2.2. Методи оцінки вартості підприємства 2.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість 3. Вплив глобалізації на оцінку ринкової вартості підприємства 3.1. Глобалізаційні процеси в економіці 3.2. Міжнародні ринки та конкуренція 3.3. Ризики і можливості для бізнесу в умовах глобалізації 4. Практичний аналіз ринкової вартості підприємства (на прикладі ТОВ «УкрТехПром») 4.1. Загальна характеристика підприємства 4.2. Оцінка ринкової вартості: застосування доходного, порівняльного та витратного методів 4.3. Вплив зовнішньоекономічних факторів на оцінку 5. Шляхи підвищення ринкової вартості підприємства в умовах глобалізації 6. Висновки 7. Список використаних джерел 8. Додатки --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації економічних процесів значення ринкової вартості підприємства зростає. Вартість компанії визначає її привабливість для інвесторів, кредиторів, потенційних покупців. В умовах постійної зміни глобального ринку важливо враховувати вплив зовнішніх факторів на економічну оцінку.