0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему роль маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності (ID:1209343)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності 2.1. Сутність маркетингу та його функції 2.2. Реклама як інструмент просування товарів і послуг 2.3. Взаємозв’язок маркетингу та реклами 3. Роль маркетингу та реклами в розвитку підприємства 3.1. Формування попиту та стимулювання збуту 3.2. Побудова позитивного іміджу підприємства 3.3. Аналіз ринку та споживацьких уподобань 4. Практичні аспекти використання маркетингових та рекламних стратегій (на прикладі умовного підприємства ТОВ "ФОРМУЛА ПЛЮС") 4.1. Огляд маркетингової діяльності підприємства 4.2. Використання рекламних каналів 4.3. Ефективність рекламних заходів 5. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу та реклами в підприємництві України 6. Висновки 7. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах конкуренції маркетинг і реклама є ключовими інструментами досягнення успіху підприємницької діяльності. Їх правильне використання дозволяє не лише залучити нових споживачів, але й утримати існуючих, сформувати позитивний імідж підприємства та адаптуватися до змін ринку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності 2.1. Сутність маркетингу та його функції 2.2. Реклама як інструмент просування товарів і послуг 2.3. Взаємозв’язок маркетингу та реклами 3. Роль маркетингу та реклами в розвитку підприємства 3.1. Формування попиту та стимулювання збуту 3.2. Побудова позитивного іміджу підприємства 3.3. Аналіз ринку та споживацьких уподобань 4. Практичні аспекти використання маркетингових та рекламних стратегій (на прикладі умовного підприємства ТОВ "ФОРМУЛА ПЛЮС") 4.1. Огляд маркетингової діяльності підприємства 4.2. Використання рекламних каналів 4.3. Ефективність рекламних заходів 5. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу та реклами в підприємництві України 6. Висновки 7. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах конкуренції маркетинг і реклама є ключовими інструментами досягнення успіху підприємницької діяльності. Їх правильне використання дозволяє не лише залучити нових споживачів, але й утримати існуючих, сформувати позитивний імідж підприємства та адаптуватися до змін ринку.
Інші роботи з даної категорії: