0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему теорія еволюції маркетингу як система розвитку підприємства (ID:1209371)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2025
Вартість: 1222
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу та його еволюції 1.1. Поняття, функції та цілі маркетингу 1.2. Основні етапи еволюції маркетингової теорії 1.3. Маркетинг як система управління підприємством 3. Розділ 2. Еволюція маркетингу в контексті розвитку підприємства 2.1. Вплив етапів маркетингової еволюції на стратегічний розвиток бізнесу 2.2. Сучасні маркетингові концепції в діяльності підприємств 2.3. Інноваційний маркетинг як інструмент конкурентоспроможності 4. Розділ 3. Аналіз маркетингової еволюції на прикладі підприємства ТОВ «___» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Маркетинговий розвиток підприємства у динаміці 3.3. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової системи 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації та цифровізації маркетинг відіграє ключову роль у стратегічному розвитку підприємства. Еволюція маркетингу — це не лише зміна інструментів і каналів комунікації, а й трансформація підходів до споживача, ринку та самого підприємства. Метою даної курсової роботи є дослідження еволюції маркетингу як складової системи розвитку підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу та його еволюції 1.1. Поняття, функції та цілі маркетингу 1.2. Основні етапи еволюції маркетингової теорії 1.3. Маркетинг як система управління підприємством 3. Розділ 2. Еволюція маркетингу в контексті розвитку підприємства 2.1. Вплив етапів маркетингової еволюції на стратегічний розвиток бізнесу 2.2. Сучасні маркетингові концепції в діяльності підприємств 2.3. Інноваційний маркетинг як інструмент конкурентоспроможності 4. Розділ 3. Аналіз маркетингової еволюції на прикладі підприємства ТОВ «___» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Маркетинговий розвиток підприємства у динаміці 3.3. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової системи 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- ВСТУП У сучасних умовах глобалізації та цифровізації маркетинг відіграє ключову роль у стратегічному розвитку підприємства. Еволюція маркетингу — це не лише зміна інструментів і каналів комунікації, а й трансформація підходів до споживача, ринку та самого підприємства. Метою даної курсової роботи є дослідження еволюції маркетингу як складової системи розвитку підприємства.
Інші роботи з даної категорії: