0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему теорія еволюції менеджменту та маркетингу (ID:1209379)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 899
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи менеджменту та маркетингу 2.1. Сутність менеджменту і маркетингу 2.2. Функції та завдання менеджменту і маркетингу 3. Етапи еволюції теорії менеджменту 3.1. Класичні школи менеджменту 3.2. Поведінковий підхід 3.3. Сучасні концепції управління 4. Еволюція маркетингу як наукової дисципліни 4.1. Основні етапи розвитку маркетингу 4.2. Сучасні тенденції у маркетинговій діяльності 5. Взаємозв’язок між еволюцією менеджменту та маркетингу 6. Висновки 7. Список використаних джерел --- 1. ВСТУП Сучасна економіка функціонує в умовах динамічного розвитку ринку, цифровізації, глобалізації, що зумовлює необхідність глибшого розуміння менеджменту та маркетингу як ключових інструментів управління та розвитку бізнесу. Їх еволюція відображає історичні зміни у підходах до організації праці, споживчих запитів і стратегічного планування. Метою даної курсової роботи є
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Теоретичні основи менеджменту та маркетингу 2.1. Сутність менеджменту і маркетингу 2.2. Функції та завдання менеджменту і маркетингу 3. Етапи еволюції теорії менеджменту 3.1. Класичні школи менеджменту 3.2. Поведінковий підхід 3.3. Сучасні концепції управління 4. Еволюція маркетингу як наукової дисципліни 4.1. Основні етапи розвитку маркетингу 4.2. Сучасні тенденції у маркетинговій діяльності 5. Взаємозв’язок між еволюцією менеджменту та маркетингу 6. Висновки 7. Список використаних джерел --- 1. ВСТУП Сучасна економіка функціонує в умовах динамічного розвитку ринку, цифровізації, глобалізації, що зумовлює необхідність глибшого розуміння менеджменту та маркетингу як ключових інструментів управління та розвитку бізнесу. Їх еволюція відображає історичні зміни у підходах до організації праці, споживчих запитів і стратегічного планування. Метою даної курсової роботи є
Інші роботи з даної категорії: