0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат на тему правила та основи маркетингу (ID:1209710)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 299
Купити цю роботу
Зміст
Реферат на тему: «Правила та основи маркетингу» --- Вступ У сучасному світі маркетинг відіграє ключову роль у розвитку підприємницької діяльності. Він не лише сприяє зростанню продажів, а й забезпечує ефективну комунікацію між виробником і споживачем. Розуміння основ маркетингу є необхідним для кожного, хто прагне досягти успіху в бізнесі. --- 1. Суть і значення маркетингу Маркетинг — це процес вивчення ринку, потреб споживачів і розробка стратегій задоволення цих потреб з максимальною вигодою для підприємства. Його основна мета — створення цінності для клієнта й отримання прибутку. Класичне визначення маркетингу: це вид діяльності, спрямованої на виявлення, створення та задоволення споживчих потреб.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Реферат на тему: «Правила та основи маркетингу» --- Вступ У сучасному світі маркетинг відіграє ключову роль у розвитку підприємницької діяльності. Він не лише сприяє зростанню продажів, а й забезпечує ефективну комунікацію між виробником і споживачем. Розуміння основ маркетингу є необхідним для кожного, хто прагне досягти успіху в бізнесі. --- 1. Суть і значення маркетингу Маркетинг — це процес вивчення ринку, потреб споживачів і розробка стратегій задоволення цих потреб з максимальною вигодою для підприємства. Його основна мета — створення цінності для клієнта й отримання прибутку. Класичне визначення маркетингу: це вид діяльності, спрямованої на виявлення, створення та задоволення споживчих потреб.