0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему ринкова вартість корпорації в умовах ринкової трансформації економіки (ID:1209940)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні засади оцінки ринкової вартості корпорації 1.1. Поняття ринкової вартості та її значення в корпоративному управлінні 1.2. Методи оцінки ринкової вартості корпорацій 1.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість 3. Розділ 2. Ринкова трансформація економіки та її вплив на корпорації 2.1. Сутність ринкової трансформації економіки 2.2. Основні етапи ринкових реформ в Україні 2.3. Вплив трансформаційних процесів на ринкову вартість корпорацій 4. Розділ 3. Оцінка ринкової вартості корпорації на прикладі ПАТ «___» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз фінансового стану корпорації 3.3. Розрахунок ринкової вартості (метод порівняльного аналізу, дисконтованих грошових потоків, ринкових мультиплікаторів) 3.4. Вплив ринкових трансформацій на оцінку компанії 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні засади оцінки ринкової вартості корпорації 1.1. Поняття ринкової вартості та її значення в корпоративному управлінні 1.2. Методи оцінки ринкової вартості корпорацій 1.3. Фактори, що впливають на ринкову вартість 3. Розділ 2. Ринкова трансформація економіки та її вплив на корпорації 2.1. Сутність ринкової трансформації економіки 2.2. Основні етапи ринкових реформ в Україні 2.3. Вплив трансформаційних процесів на ринкову вартість корпорацій 4. Розділ 3. Оцінка ринкової вартості корпорації на прикладі ПАТ «___» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз фінансового стану корпорації 3.3. Розрахунок ринкової вартості (метод порівняльного аналізу, дисконтованих грошових потоків, ринкових мультиплікаторів) 3.4. Вплив ринкових трансформацій на оцінку компанії 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки