0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота робота на тему бізнес в умовах високої конкуренції глобалізації світової економіки (ID:1210077)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 1289
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні засади функціонування бізнесу в умовах глобалізації 1.1. Поняття та сутність глобалізації 1.2. Основні чинники, що впливають на бізнес в умовах глобалізації 1.3. Поняття конкуренції: види та особливості в глобальному середовищі 3. Розділ 2. Аналіз сучасного бізнес-середовища в умовах глобальної конкуренції 2.1. Вплив глобалізаційних процесів на український бізнес 2.2. Приклади успішної адаптації компаній до глобального ринку 2.3. SWOT-аналіз бізнесу в умовах глобалізації 4. Розділ 3. Стратегії ведення бізнесу в умовах високої конкуренції 3.1. Інновації як фактор конкурентоспроможності 3.2. Роль маркетингу та брендингу 3.3. Антикризові стратегії та шляхи підвищення ефективності
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курсова робота робота на тему бізнес в умовах високої конкуренції глобалізації світової економіки Курсова робота робота на тему бізнес в умовах високої конкуренції глобалізації світової економіки ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні засади функціонування бізнесу в умовах глобалізації 1.1. Поняття та сутність глобалізації 1.2. Основні чинники, що впливають на бізнес в умовах глобалізації 1.3. Поняття конкуренції: види та особливості в глобальному середовищі 3. Розділ 2. Аналіз сучасного бізнес-середовища в умовах глобальної конкуренції 2.1. Вплив глобалізаційних процесів на український бізнес 2.2. Приклади успішної адаптації компаній до глобального ринку 2.3. SWOT-аналіз бізнесу в умовах глобалізації 4. Розділ 3. Стратегії ведення бізнесу в умовах високої конкуренції 3.1. Інновації як фактор конкурентоспроможності 3.2. Роль маркетингу та брендингу 3.3. Антикризові стратегії та шляхи підвищення ефективності