0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему маркетингова стратегія розвитку економіки підприємства в умовах високої конкуренції (ID:1210079)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Курсова робота на тему: «Маркетингова стратегія розвитку економіки підприємства в умовах високої конкуренції» --- ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії розвитку підприємства 1.1. Сутність та значення маркетингової стратегії 1.2. Види маркетингових стратегій 1.3. Особливості конкурентного середовища 3. Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Приклад») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища 2.3. SWOT-аналіз підприємства 4. Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства 3.1. Цілі та завдання стратегії 3.2. Вибір конкурентної стратегії 3.3. Рекомендації щодо реалізації маркетингової стратегії 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки --- ВСТУП В умовах високої конкуренції підприємства змушені шукати нові шляхи ефективного розвитку. Одним із найважливіших інструментів забезпечення стабільного зростання є маркетингова стратегія. Її правильне формування та впровадження дозволяє не лише адаптуватися до змін ринку, а й зайняти вигідну позицію серед конкурентів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курсова робота на тему маркетингова стратегія розвитку економіки підприємства в умовах високої конкуренції Курсова робота на тему: «Маркетингова стратегія розвитку економіки підприємства в умовах високої конкуренції» --- ЗМІСТ 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії розвитку підприємства 1.1. Сутність та значення маркетингової стратегії 1.2. Види маркетингових стратегій 1.3. Особливості конкурентного середовища 3. Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Приклад») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища 2.3. SWOT-аналіз підприємства 4. Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства 3.1. Цілі та завдання стратегії 3.2. Вибір конкурентної стратегії 3.3. Рекомендації щодо реалізації маркетингової стратегії 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки --- ВСТУП В умовах високої конкуренції підприємства змушені шукати нові шляхи ефективного розвитку. Одним із найважливіших інструментів забезпечення стабільного зростання є маркетингова стратегія. Її правильне формування та впровадження дозволяє не лише адаптуватися до змін ринку, а й зайняти вигідну позицію серед конкурентів.