0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему бізнес в інтернеті, основні аспекти розвитку (ID:1210085)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Курсова робота на тему: "Бізнес в Інтернеті: основні аспекти розвитку" --- Зміст 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи інтернет-бізнесу 1.1. Поняття та сутність бізнесу в Інтернеті 1.2. Основні моделі інтернет-бізнесу 1.3. Переваги та ризики електронної комерції 3. Розділ 2. Сучасний стан і тенденції розвитку інтернет-бізнесу 2.1. Статистика розвитку електронної комерції в Україні та світі 2.2. Роль соціальних мереж, маркетплейсів та мобільних застосунків 2.3. Технологічні інновації в інтернет-бізнесі (ШІ, Big Data, блокчейн) 4. Розділ 3. Практичні аспекти ведення бізнесу в Інтернеті 3.1. Основні етапи створення онлайн-бізнесу 3.2. Маркетингова стратегія в цифровому середовищі 3.3. Правове регулювання інтернет-торгівлі в Україні 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- Вступ Інтернет став глобальним майданчиком для ведення бізнесу, що дозволяє компаніям швидко розширювати ринки збуту, зменшувати витрати та забезпечувати нові формати взаємодії зі споживачами.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курсова робота на тему: "Бізнес в Інтернеті: основні аспекти розвитку" --- Зміст 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи інтернет-бізнесу 1.1. Поняття та сутність бізнесу в Інтернеті 1.2. Основні моделі інтернет-бізнесу 1.3. Переваги та ризики електронної комерції 3. Розділ 2. Сучасний стан і тенденції розвитку інтернет-бізнесу 2.1. Статистика розвитку електронної комерції в Україні та світі 2.2. Роль соціальних мереж, маркетплейсів та мобільних застосунків 2.3. Технологічні інновації в інтернет-бізнесі (ШІ, Big Data, блокчейн) 4. Розділ 3. Практичні аспекти ведення бізнесу в Інтернеті 3.1. Основні етапи створення онлайн-бізнесу 3.2. Маркетингова стратегія в цифровому середовищі 3.3. Правове регулювання інтернет-торгівлі в Україні 5. Висновки 6. Список використаних джерел --- Вступ Інтернет став глобальним майданчиком для ведення бізнесу, що дозволяє компаніям швидко розширювати ринки збуту, зменшувати витрати та забезпечувати нові формати взаємодії зі споживачами.