СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат на тему теорія еволюції маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності (ID:1216826)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Реферат на тему теорія еволюції маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності Зміст: 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання дослідження 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 2. Поняття та сутність маркетингу і реклами 2.1. Визначення маркетингу та його роль у підприємництві 2.2. Поняття реклами як інструменту комунікації з ринком 2.3. Взаємозв’язок між маркетингом і рекламою 3. Історія становлення та етапи еволюції маркетингу 3.1. Традиційний маркетинг: продуктоорієнтований підхід 3.2. Перехід до споживацько-орієнтованого маркетингу 3.3. Цифровий маркетинг та новітні тенденції 4. Розвиток реклами як складової маркетингової стратегії 4.1. Види реклами та їх розвиток 4.2. Еволюція каналів рекламної комунікації 4.3. Вплив цифрових технологій на рекламну діяльність 5. Маркетинг і реклама в сучасній підприємницькій діяльності 5.1. Формування бренду та репутації підприємства 5.2. Маркетингові стратегії у цифрову епоху 5.3. Роль соціальних мереж у рекламі 6. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу і реклами в Україні 6.1. Основні виклики для вітчизняного бізнесу 6.2. Інноваційні підходи в українському підприємництві 6.3. Прогноз тенденцій 7. Висновки 8. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Реферат на тему теорія еволюції маркетингу та реклами в підприємницькій діяльності Зміст: 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання дослідження 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 2. Поняття та сутність маркетингу і реклами 2.1. Визначення маркетингу та його роль у підприємництві 2.2. Поняття реклами як інструменту комунікації з ринком 2.3. Взаємозв’язок між маркетингом і рекламою 3. Історія становлення та етапи еволюції маркетингу 3.1. Традиційний маркетинг: продуктоорієнтований підхід 3.2. Перехід до споживацько-орієнтованого маркетингу 3.3. Цифровий маркетинг та новітні тенденції 4. Розвиток реклами як складової маркетингової стратегії 4.1. Види реклами та їх розвиток 4.2. Еволюція каналів рекламної комунікації 4.3. Вплив цифрових технологій на рекламну діяльність 5. Маркетинг і реклама в сучасній підприємницькій діяльності 5.1. Формування бренду та репутації підприємства 5.2. Маркетингові стратегії у цифрову епоху 5.3. Роль соціальних мереж у рекламі 6. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу і реклами в Україні 6.1. Основні виклики для вітчизняного бізнесу 6.2. Інноваційні підходи в українському підприємництві 6.3. Прогноз тенденцій 7. Висновки 8. Список використаних джерел