СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ОЦІНКА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ (ID:1217105)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ………... 1.1 Поняття якості продукції………………………………………….……………… 1.2 Основні етапи розвитку систем управління якістю…………………………….. 1.3 Стандартизація та сертифікація якості продукції………………………………. РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ДІЯЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ………………………………………………………………………….. 2.1 Показники визначення якості продукції………………………………………… 2.2 Методи оцінки якості продукції…………………………………………………. РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ «САНДОРА»………………………………….. 3.1 Характеристик діяльності підприємства «Сандора»…………………………... 3.2 Аналіз та управління якістю продукції на підприємстві «Сандора»………….. 3.3 Шляхи підвищення якості продукції на підприємстві «Сандора»…………….. ВИНОВКИ……………………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах переходу до ринкової економіки успіх кожного конкретного виробника залежить від рівня ефективності виробництва, головним чином від того, наскільки з найменшими витратами задовольняються суспільні потреби. У той же час якість продукції зараз є визначальною характеристикою, яка формує суспільний попит. Це пояснюється тим, що якість продукції в умовах конкуренції є основною рушійною силою закупівлі продукції та одним із факторів її конкурентоспроможності. За сучасної економічної ситуації формування і розвиток ринкової економіки, підвищення якості продукції є найважливішими напрямами інтенсивного економічного розвитку, джерелом економічного зростання, умовою підвищення ефективності суспільного виробництва. Завдяки науково-економічним досягненням, створенню нових світових ринків, впровадженню новітніх винаходів промислові підприємства формують цілісну систему дій щодо підвищення якості та своєчасного отримання знань, що є однією з головних умов розвитку економіки країни та зростання її конкурентоспроможності [1, c. 93]. Розвиток експортних відносин свідчить про неконкурентоспроможність продукції вітчизняних підприємств на світовому ринку саме за якістю. У зв'язку з цим особливо актуальним є питання розробки та впровадження ефективних методів управління витратами для забезпечення якості продукції. З розвитком науки і техніки проблема якості не спростилася, а ускладнилася. Тому традиційними методами, тобто лише контролем якості готової продукції, вирішити це практично неможливо. Повинен бути комплексний системний підхід, який можна реалізувати лише в рамках системи управління якістю. Стандарти є організаційно-технічною основою системи якості і відіграють важливу роль у підвищенні якості продукції. Тому проблема забезпечення якості продукції є складною: до її вирішення повинні бути залучені висококваліфіковані наукові, технічні, економічні та соціальні експерти, які добре знають сучасні методи управління якістю, незалежно від того, працюють вони в державному чи приватному секторі, на великих підприємствах, оскільки загальні принципи організації та забезпечення високої якості продукції та послуг не залежать від розміру бізнесу [2, c. 90]. Теоретико-методологічні й економіко-організаційні аспекти управління витратами на забезпечення якості продукції відображені в роботах провідних вітчизняних і зарубіжних вчених економістів: І. Ансоффа, Л. Водачека, З. Ш. Гейлера, В.Е. Ластовецького, А. Субето, В.В. Окрепілова, Д.С. Демиденко, В.Ю. Огвоздіна, Ю.Б. Іванова, А.В. Гличева, Л.А. Матвєєва, Д. Джуран, Л.В. Дікань, Г.С. Одінцової, В.С. Пономаренка, О.І. Пушкаря, В.М. Соколенко, С.А. Стукова, А. Фейгенбаума, З.Ю. Хамдамова, Д. Харрінгтона, А. Яруговой. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування та розробка методичних підходів і практичних рекомендацій щодо вдосконалення аналізу та управління якістю продукції. Завдання курсової роботи:  Дослідити поняття якості продукції;  Охарактеризувати основні етапи розвитку систем управління якістю;  Дослідити стандартизацію та сертифікацію якості продукції;  Обґрунтувати методи, підходи та показники для оцінки якості продукції;  Проаналізувати та оцінити якість продукції та управління нею на підприємстві «Сандора»;  Запропонувати шляхи вдосконалення якості та управління нею на підприємстві «Сандора» Предметом дослідження є поняття якість продукції, її оцінка та система її управління. Об’єктом дослідження є діяльність підприємства «Сандора» щодо забезпечення правильного підходу до аналізу, оцінки та управління якістю продукції.