СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу реферат (ID:1217446)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Реферат: Основи теорії маркетингу Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання реферату 2. Поняття маркетингу та його суть 2.1. Визначення маркетингу 2.2. Основні функції маркетингу 2.3. Принципи маркетингової діяльності 3. Етапи розвитку теорії маркетингу 3.1. Витоки маркетингу 3.2. Класичні школи маркетингу 3.3. Сучасні підходи до маркетингу 4. Елементи комплексу маркетингу (маркетинг-мікс) 4.1. Продукт (Product) 4.2. Ціна (Price) 4.3. Місце (Place) 4.4. Просування (Promotion) 5. Сегментація ринку та цільові ринки 5.1. Поняття сегментації 5.2. Критерії сегментації 5.3. Вибір цільових ринків 6. Дослідження ринку як основа маркетингу 6.1. Завдання маркетингових досліджень 6.2. Методи дослідження ринку 7. Стратегії маркетингової діяльності підприємства 7.1. Основні маркетингові стратегії 7.2. Роль маркетингових стратегій у діяльності підприємства 8. Висновки 8.1. Підсумки дослідження 8.2. Значення маркетингу в сучасній економіці 9. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Реферат: Основи теорії маркетингу Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання реферату 2. Поняття маркетингу та його суть 2.1. Визначення маркетингу 2.2. Основні функції маркетингу 2.3. Принципи маркетингової діяльності 3. Етапи розвитку теорії маркетингу 3.1. Витоки маркетингу 3.2. Класичні школи маркетингу 3.3. Сучасні підходи до маркетингу 4. Елементи комплексу маркетингу (маркетинг-мікс) 4.1. Продукт (Product) 4.2. Ціна (Price) 4.3. Місце (Place) 4.4. Просування (Promotion) 5. Сегментація ринку та цільові ринки 5.1. Поняття сегментації 5.2. Критерії сегментації 5.3. Вибір цільових ринків 6. Дослідження ринку як основа маркетингу 6.1. Завдання маркетингових досліджень 6.2. Методи дослідження ринку 7. Стратегії маркетингової діяльності підприємства 7.1. Основні маркетингові стратегії 7.2. Роль маркетингових стратегій у діяльності підприємства 8. Висновки 8.1. Підсумки дослідження 8.2. Значення маркетингу в сучасній економіці 9. Список використаних джерел