СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат на тему основні поняття теорії маркетингу (ID:1217481)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Реферат: Основні поняття теорії маркетингу Зміст 1. Вступ 1.1 Актуальність теми 1.2 Мета та завдання реферату 2. Сутність маркетингу як науки 2.1 Визначення маркетингу 2.2 Роль маркетингу в ринковій економіці 3. Основні поняття теорії маркетингу 3.1 Потреби, бажання та попит 3.2 Товар і його види 3.3 Обмін і угода 3.4 Ринок як об’єкт маркетингу 4. Маркетингові інструменти та їх значення 4.1 Маркетингові дослідження 4.2 Сегментація ринку та позиціювання 4.3 Комплекс маркетингу (4P) 5. Концепції управління маркетингом 5.1 Концепція вдосконалення виробництва 5.2 Концепція вдосконалення товару 5.3 Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 5.4 Концепція маркетингу 5.5 Концепція соціально-етичного маркетингу 6. Висновки 7. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Реферат: Основні поняття теорії маркетингу Зміст 1. Вступ 1.1 Актуальність теми 1.2 Мета та завдання реферату 2. Сутність маркетингу як науки 2.1 Визначення маркетингу 2.2 Роль маркетингу в ринковій економіці 3. Основні поняття теорії маркетингу 3.1 Потреби, бажання та попит 3.2 Товар і його види 3.3 Обмін і угода 3.4 Ринок як об’єкт маркетингу 4. Маркетингові інструменти та їх значення 4.1 Маркетингові дослідження 4.2 Сегментація ринку та позиціювання 4.3 Комплекс маркетингу (4P) 5. Концепції управління маркетингом 5.1 Концепція вдосконалення виробництва 5.2 Концепція вдосконалення товару 5.3 Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 5.4 Концепція маркетингу 5.5 Концепція соціально-етичного маркетингу 6. Висновки 7. Список використаних джерел