0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та його види реферат (ID:1217629)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 2. Сутність та основні поняття маркетингу 3. Цілі та функції маркетингу 4. Принципи маркетингової діяльності 5. Види маркетингу 5.1. Залежно від об'єкта діяльності 5.2. Залежно від ринкових умов 5.3. Залежно від рівня управління 6. Маркетинг-мікс як основа маркетингової діяльності 7. Роль маркетингу в сучасних умовах господарювання 8. Висновки 9. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Сутність та основні поняття маркетингу 3. Цілі та функції маркетингу 4. Принципи маркетингової діяльності 5. Види маркетингу 5.1. Залежно від об'єкта діяльності 5.2. Залежно від ринкових умов 5.3. Залежно від рівня управління 6. Маркетинг-мікс як основа маркетингової діяльності 7. Роль маркетингу в сучасних умовах господарювання 8. Висновки 9. Список використаних джерел Зміст 1. Вступ 2. Сутність та основні поняття маркетингу 3. Цілі та функції маркетингу 4. Принципи маркетингової діяльності 5. Види маркетингу 5.1. Залежно від об'єкта діяльності 5.2. Залежно від ринкових умов 5.3. Залежно від рівня управління 6. Маркетинг-мікс як основа маркетингової діяльності 7. Роль маркетингу в сучасних умовах господарювання 8. Висновки 9. Список використаних джерел