0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та менеджменту курсова робота (ID:1217630)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу 1.1. Поняття та сутність маркетингу 1.2. Основні функції та принципи маркетингу 1.3. Види та інструменти маркетингової діяльності 3. Розділ 2. Теоретичні основи менеджменту 2.1. Сутність та завдання менеджменту 2.2. Основні функції менеджменту 2.3. Принципи та стилі управління 4. Розділ 3. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту у діяльності підприємства 3.1. Роль маркетингу у системі управління підприємством 3.2. Використання маркетингових досліджень у процесі управління 3.3. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності через ефективний менеджмент 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу 1.1. Поняття та сутність маркетингу 1.2. Основні функції та принципи маркетингу 1.3. Види та інструменти маркетингової діяльності 3. Розділ 2. Теоретичні основи менеджменту 2.1. Сутність та завдання менеджменту 2.2. Основні функції менеджменту 2.3. Принципи та стилі управління 4. Розділ 3. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту у діяльності підприємства 3.1. Роль маркетингу у системі управління підприємством 3.2. Використання маркетингових досліджень у процесі управління 3.3. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності через ефективний менеджмент 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки