0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування системи маркетингу на підприємстві курсова робота (ID:1217633)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання курсової роботи 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 1.4. Методологічна база дослідження 2. Теоретичні основи формування системи маркетингу на підприємстві 2.1. Сутність і значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2. Принципи та функції маркетингу 2.3. Компоненти системи маркетингу підприємства 3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 3.3. Оцінка стану маркетингової діяльності підприємства 4. Напрями вдосконалення системи маркетингу на підприємстві 4.1. Розробка заходів з удосконалення системи маркетингу 4.2. Використання сучасних інструментів маркетингу 4.3. Очікувані результати від впровадження запропонованих заходів 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання курсової роботи 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 1.4. Методологічна база дослідження 2. Теоретичні основи формування системи маркетингу на підприємстві 2.1. Сутність і значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2. Принципи та функції маркетингу 2.3. Компоненти системи маркетингу підприємства 3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 3.3. Оцінка стану маркетингової діяльності підприємства 4. Напрями вдосконалення системи маркетингу на підприємстві 4.1. Розробка заходів з удосконалення системи маркетингу 4.2. Використання сучасних інструментів маркетингу 4.3. Очікувані результати від впровадження запропонованих заходів 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки