0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та його види курсова робота (ID:1217640)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Основи теорії маркетингу та його види курсова робота Зміст 1. Вступ 2. Сутність і значення маркетингу у сучасних умовах 2.1. Визначення та основні поняття маркетингу 2.2. Функції та принципи маркетингу 2.3. Роль маркетингу в діяльності підприємства 3. Основи теорії маркетингу 3.1. Концепції та підходи у маркетингу 3.2. Маркетингове середовище та його елементи 3.3. Маркетингові дослідження: сутність та етапи проведення 4. Види маркетингу та їх характеристика 4.1. Залежно від виду попиту (конверсійний, стимулюючий, ремаркетинг, підтримуючий, демаркетинг, протидіючий, синхромаркетинг) 4.2. Залежно від ринку (споживчий, промисловий, міжнародний маркетинг) 4.3. Залежно від інструментів впливу (традиційний, цифровий, соціальний маркетинг) 4.4. Сучасні види маркетингу в умовах цифрової економіки 5. Практичне застосування маркетингових інструментів на підприємстві 5.1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 5.2. Використання видів маркетингу для підвищення конкурентоспроможності 6. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 7. Висновки 8. Список використаних джерел 9. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Сутність і значення маркетингу у сучасних умовах 2.1. Визначення та основні поняття маркетингу 2.2. Функції та принципи маркетингу 2.3. Роль маркетингу в діяльності підприємства 3. Основи теорії маркетингу 3.1. Концепції та підходи у маркетингу 3.2. Маркетингове середовище та його елементи 3.3. Маркетингові дослідження: сутність та етапи проведення 4. Види маркетингу та їх характеристика 4.1. Залежно від виду попиту (конверсійний, стимулюючий, ремаркетинг, підтримуючий, демаркетинг, протидіючий, синхромаркетинг) 4.2. Залежно від ринку (споживчий, промисловий, міжнародний маркетинг) 4.3. Залежно від інструментів впливу (традиційний, цифровий, соціальний маркетинг) 4.4. Сучасні види маркетингу в умовах цифрової економіки 5. Практичне застосування маркетингових інструментів на підприємстві 5.1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 5.2. Використання видів маркетингу для підвищення конкурентоспроможності 6. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 7. Висновки 8. Список використаних джерел 9. Додатки