0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та реклами в сучасних умовах інтернет-технологій реферат (ID:1217683)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
«Основи теорії маркетингу та реклами в сучасних умовах інтернет-технологій» 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання реферату 2. Сутність та основи теорії маркетингу 2.1. Поняття маркетингу та його завдання 2.2. Основні принципи маркетингу 2.3. Інструменти та функції маркетингу 3. Реклама як складова маркетингу 3.1. Поняття та роль реклами у маркетинговій діяльності 3.2. Види реклами та їх характеристики 3.3. Функції реклами в системі маркетингу 4. Вплив інтернет-технологій на маркетинг та рекламу 4.1. Сучасні інтернет-технології у маркетинговій діяльності 4.2. Особливості реклами в інтернеті 4.3. Переваги та недоліки використання інтернет-реклами 5. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу та реклами 5.1. Соціальні мережі як інструмент просування 5.2. Контент-маркетинг та SEO 5.3. Контекстна та таргетована реклама 6. Перспективи розвитку маркетингу та реклами в умовах цифровізації 6.1. Тренди розвитку інтернет-маркетингу 6.2. Виклики та можливості для бізнесу 7. Висновки 8. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
«Основи теорії маркетингу та реклами в сучасних умовах інтернет-технологій» 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання реферату 2. Сутність та основи теорії маркетингу 2.1. Поняття маркетингу та його завдання 2.2. Основні принципи маркетингу 2.3. Інструменти та функції маркетингу 3. Реклама як складова маркетингу 3.1. Поняття та роль реклами у маркетинговій діяльності 3.2. Види реклами та їх характеристики 3.3. Функції реклами в системі маркетингу 4. Вплив інтернет-технологій на маркетинг та рекламу 4.1. Сучасні інтернет-технології у маркетинговій діяльності 4.2. Особливості реклами в інтернеті 4.3. Переваги та недоліки використання інтернет-реклами 5. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу та реклами 5.1. Соціальні мережі як інструмент просування 5.2. Контент-маркетинг та SEO 5.3. Контекстна та таргетована реклама 6. Перспективи розвитку маркетингу та реклами в умовах цифровізації 6.1. Тренди розвитку інтернет-маркетингу 6.2. Виклики та можливості для бізнесу 7. Висновки 8. Список використаних джерел