0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та менеджменту в організації реферат (ID:1217798)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання реферату 2. Поняття та значення маркетингу в організації 2.1. Сутність маркетингу 2.2. Основні функції маркетингу 2.3. Роль маркетингу у діяльності організації 3. Основи теорії менеджменту в організації 3.1. Поняття та принципи менеджменту 3.2. Основні функції менеджменту 3.3. Роль менеджменту у розвитку організації 4. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту в організації 4.1. Управління маркетинговою діяльністю 4.2. Використання маркетингової інформації у процесі управління 5. Практичні аспекти впровадження маркетингу та менеджменту в діяльності організації 5.1. Приклади застосування маркетингових стратегій 5.2. Організація управління персоналом та процесами 6. Висновки 7. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання реферату 2. Поняття та значення маркетингу в організації 2.1. Сутність маркетингу 2.2. Основні функції маркетингу 2.3. Роль маркетингу у діяльності організації 3. Основи теорії менеджменту в організації 3.1. Поняття та принципи менеджменту 3.2. Основні функції менеджменту 3.3. Роль менеджменту у розвитку організації 4. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту в організації 4.1. Управління маркетинговою діяльністю 4.2. Використання маркетингової інформації у процесі управління 5. Практичні аспекти впровадження маркетингу та менеджменту в діяльності організації 5.1. Приклади застосування маркетингових стратегій 5.2. Організація управління персоналом та процесами 6. Висновки 7. Список використаних джерел