0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат на тему теорії маркетингу (ID:1217911)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 2. Поняття та сутність маркетингу 3. Основні теорії маркетингу 3.1. Теорія класичного маркетингу 3.2. Теорія сучасного маркетингу 3.3. Теорія соціально-етичного маркетингу 4. Етапи розвитку теорій маркетингу 5. Основні завдання маркетингу в сучасних умовах 6. Роль теорій маркетингу у діяльності підприємства 7. Висновки 8. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Поняття та сутність маркетингу 3. Основні теорії маркетингу 3.1. Теорія класичного маркетингу 3.2. Теорія сучасного маркетингу 3.3. Теорія соціально-етичного маркетингу 4. Етапи розвитку теорій маркетингу 5. Основні завдання маркетингу в сучасних умовах 6. Роль теорій маркетингу у діяльності підприємства 7. Висновки 8. Список використаних джерел Зміст 1. Вступ 2. Поняття та сутність маркетингу 3. Основні теорії маркетингу 3.1. Теорія класичного маркетингу 3.2. Теорія сучасного маркетингу 3.3. Теорія соціально-етичного маркетингу 4. Етапи розвитку теорій маркетингу 5. Основні завдання маркетингу в сучасних умовах 6. Роль теорій маркетингу у діяльності підприємства 7. Висновки 8. Список використаних джерел