0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та менеджменту курсова робота (ID:1217981)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання курсової роботи 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 1.4. Методологічна база дослідження 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу 2.1. Поняття, цілі та завдання маркетингу 2.2. Основні принципи та функції маркетингу 2.3. Сучасні концепції маркетингу 3. Розділ 2. Теоретичні основи менеджменту 3.1. Сутність та значення менеджменту 3.2. Функції та принципи менеджменту 3.3. Основні школи та підходи до менеджменту 4. Розділ 3. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту в діяльності організації 4.1. Роль маркетингу у системі менеджменту 4.2. Маркетинговий менеджмент як основа розвитку організації 4.3. Приклади використання маркетингового менеджменту на підприємствах України 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета та завдання курсової роботи 1.3. Об’єкт і предмет дослідження 1.4. Методологічна база дослідження 2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу 2.1. Поняття, цілі та завдання маркетингу 2.2. Основні принципи та функції маркетингу 2.3. Сучасні концепції маркетингу 3. Розділ 2. Теоретичні основи менеджменту 3.1. Сутність та значення менеджменту 3.2. Функції та принципи менеджменту 3.3. Основні школи та підходи до менеджменту 4. Розділ 3. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту в діяльності організації 4.1. Роль маркетингу у системі менеджменту 4.2. Маркетинговий менеджмент як основа розвитку організації 4.3. Приклади використання маркетингового менеджменту на підприємствах України 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки