СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення (ID:1229493)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 5
Рік виконання: 2025
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Тема 8. Ціноутворення ВАРІАНТ 1. Що розуміють під поняттям «ціна»? Це кількість грошей, за яку продавець бажає продати товар, а покупець – купити його. Це еквівалент обміну товарів. Це грошове вираження вартості товару з урахуванням попиту і пропозиції. Всі відповіді правильні. Які функції виконує ціна? Облікову, розподільчу, стимулюючу. Засіб розміщення капіталу. Збалансування попиту та пропозиції. Всі відповіді правильні. Яке з нижченаведених положень найбільш повніше розкриває поняття «ціна товару»? Собівартість і прибуток. Грошовий вираз собівартості товару. Засіб вираження вартості товару у грошовому виразі. Грошова сума, яку отримають за конкретний товар за умови впливу багатьох чинників. Яке визначення поняття «роздрібна ціна»? Ціна, що складається під впливом попиту і пропозиції. Ціна, що включає всі виробничі і маркетингові витрати та очікуваний прибуток. Ціна, за якою населення купує товар. Ціна, за якою підприємства розраховуються між собою або з оптовими постачальниками. Вкажіть види цін за ступенем регулювання. Біржові, вільні, фіксовані, державні. Біржові, вільні, державні, роздрібні. Вільні, фіксовані, індикативні, комісійні. Вільні, фіксовані, регульовані. Вкажіть види цін за каналами руху товару. Виробнича, відпускна ціна виробника, оптово-посередницька, роздрібна. Світова, державна, місцева, регіональна. Тверда, базисна, плинна. Закупівельна, біржова. Дайте визначення поняттю «цінова знижка». Надбавки підприємств оптової торгівлі та посередників, які включають їх витрати обігу, прибуток і суму ПДВ. Умова угоди, що визначає зменшення базової ціни товару, зазначеної в угоді. Торговельна знижка підприємства роздрібної торгівлі. Різниця між ціною продажу й ціною закупівлі товару. Що ви розумієте під поняттям «надбавка роздрібної торгівлі»? Надбавки підприємств оптової торгівлі та посередників, які включають їх витрати обігу, прибуток і суму ПДВ. Умова угоди, що визначає зменшення базової ціни товару, зазначеної в угоді. Торговельна надбавка підприємства роздрібної торгівлі, яка включає їх витрати, прибуток і суму ПДВ. Різниця між ціною продажу й ціною закупівлі товару. Які чинники є ціноутворюючими? 1. Попит і пропозиція. 2. Конкуренція і реклами. 3. Цінова значущість товару. 4. Усі вказані чинники є ціноутворюючими Яких методів встановлення цін не існує? Орієнтовані на витрати. Орієнтовані на оподаткування. Орієнтовані на попит. Орієнтовані на конкурентів. З яких елементів складається оптово-відпускна ціна? Із собівартості продукції. Із прибутку виробничого підприємства. Із податку на додану вартість і акцизного податку на підакцизні товари. Із усіх, вище перелічених, елементів. Які складові роздрібної ціни? Вартість сировини, націнка підприємства. Вартість сировини, прибуток підприємства. Оптова ціна, прибуток підприємства. Оптово-відпускна ціна без ПДВ, торговельна надбавка, ПДВ. Яким чинником визначається максимальна ціна товару? Величиною попиту на товар. Цінами конкурентів на аналогічний товар. Витратами підприємства. Угодою між продавцем і покупцем. Яким чинником визначається мінімальна ціна товару? Витратами підприємства. Цінами конкурентів на аналогічний товар. Величиною попиту на товар. Середніми цінами, що склалися на ринку. У чому полягає суть методу ціноутворення, «отримання цільової норми прибутку»? Ціна встановлюється на рівні витрат підприємства. 2.Ціна встановлюється виходячи з міркувань прибутковості продукції та її конкурентоспроможності. 3.Ціна встановлюється на рівні витрат залежно від обсягу продажу і прибутку, що планується на інвестований капітал. 4Ціна встановлюється на рівні отримання максимального прибутку. За яким методом ціноутворення встановлюється ціна на аналогічний товар конкурентів? За рівнем попиту. За методом фіксованого прибутку. На підставі нормативних актів держави. За рівнем поточних цін. Які є види цін за етапами товароруху від виробника до споживача? Світові, міждержавні, державні, регіональні. Фіксовані, регульовані, індикативні, вільні. Відпускна ціна підприємства, оптова ціна, роздрібна ціна. Тверді, ступінчасті, плаваючі, сезонні. Ким встановлюється вільна ціна? Державою. Виробниками. Покупцем. Угодою між продавцем і покупцем. Який зміст терміну «франкування»? Встановлення цін з урахуванням оплати за доставку продукції. Встановлення цін з урахуванням податків. Встановлення цін з урахуванням місця походження товарів. Встановлення цін з урахуванням мита У відсотках до якого показника встановлюється торговельна надбавка? Собівартості продукції. Оптової ціни. Роздрібної ціни. Правильної відповіді немає. Які елементи включають до торговельної надбавки? Витрати обігу + прибуток торгівлі. Витрати обігу + прибуток торгівлі + податок на додану вартість. Прибуток + податок на додану вартість. Правильної відповіді немає. Що не включається до торговельної надбавки? Витрати. Прибуток. ПДВ. Податок з прибутку. Задача. Визначити собівартість, оптову та оптово-відпускну ціну виробу на підставі таких даних : - Прямі витрати на одиницю виробу - 98 грн. - Загально-виробничі витрати - 25 % від прямих витрат. - Рівень рентабельності виробничого підприємства - 12,4 % - ПДВ - 20 % Задача. Визначити роздрібну ціну на набір порцелянового посуду, якщо : - Відпускна ціна виробника становить 382,85 грн. -Торговельна надбавка – 35%, -ПДВ – 20%. Задача Розрахувати роздрібну ціну 1л сухого червоного вина «Каберне» якщо: - собівартість виробництва становить 55 грн, - рівень рентабельності виробничого підприємства – 18%, - акцизний податок – 12,23 грн на 1 л - ПДВ – 20%. - торговельна надбавка – 25%,
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема 8. Ціноутворення ВАРІАНТ 1. Що розуміють під поняттям «ціна»? Це кількість грошей, за яку продавець бажає продати товар, а покупець – купити його. Це еквівалент обміну товарів. Це грошове вираження вартості товару з урахуванням попиту і пропозиції. Всі відповіді правильні. Які функції виконує ціна? Облікову, розподільчу, стимулюючу. Засіб розміщення капіталу. Збалансування попиту та пропозиції. Всі відповіді правильні. Яке з нижченаведених положень найбільш повніше розкриває поняття «ціна товару»? Собівартість і прибуток. Грошовий вираз собівартості товару. Засіб вираження вартості товару у грошовому виразі. Грошова сума, яку отримають за конкретний товар за умови впливу багатьох чинників. Яке визначення поняття «роздрібна ціна»? Ціна, що складається під впливом попиту і пропозиції. Ціна, що включає всі виробничі і маркетингові витрати та очікуваний прибуток. Ціна, за якою населення купує товар. Ціна, за якою підприємства розраховуються між собою або з оптовими постачальниками. Вкажіть види цін за ступенем регулювання. Біржові, вільні, фіксовані, державні. Біржові, вільні, державні, роздрібні. Вільні, фіксовані, індикативні, комісійні. Вільні, фіксовані, регульовані. Вкажіть види цін за каналами руху товару. Виробнича, відпускна ціна виробника, оптово-посередницька, роздрібна. Світова, державна, місцева, регіональна. Тверда, базисна, плинна. Закупівельна, біржова. Дайте визначення поняттю «цінова знижка». Надбавки підприємств оптової торгівлі та посередників, які включають їх витрати обігу, прибуток і суму ПДВ. Умова угоди, що визначає зменшення базової ціни товару, зазначеної в угоді. Торговельна знижка підприємства роздрібної торгівлі. Різниця між ціною продажу й ціною закупівлі товару. Що ви розумієте під поняттям «надбавка роздрібної торгівлі»? Надбавки підприємств оптової торгівлі та посередників, які включають їх витрати обігу, прибуток і суму ПДВ. Умова угоди, що визначає зменшення базової ціни товару, зазначеної в угоді. Торговельна надбавка підприємства роздрібної торгівлі, яка включає їх витрати, прибуток і суму ПДВ. Різниця між ціною продажу й ціною закупівлі товару. Які чинники є ціноутворюючими? 1. Попит і пропозиція. 2. Конкуренція і реклами. 3. Цінова значущість товару. 4. Усі вказані чинники є ціноутворюючими Яких методів встановлення цін не існує? Орієнтовані на витрати. Орієнтовані на оподаткування. Орієнтовані на попит. Орієнтовані на конкурентів. З яких елементів складається оптово-відпускна ціна? Із собівартості продукції. Із прибутку виробничого підприємства. Із податку на додану вартість і акцизного податку на підакцизні товари. Із усіх, вище перелічених, елементів. Які складові роздрібної ціни? Вартість сировини, націнка підприємства. Вартість сировини, прибуток підприємства. Оптова ціна, прибуток підприємства. Оптово-відпускна ціна без ПДВ, торговельна надбавка, ПДВ. Яким чинником визначається максимальна ціна товару? Величиною попиту на товар. Цінами конкурентів на аналогічний товар. Витратами підприємства. Угодою між продавцем і покупцем. Яким чинником визначається мінімальна ціна товару? Витратами підприємства. Цінами конкурентів на аналогічний товар. Величиною попиту на товар. Середніми цінами, що склалися на ринку. У чому полягає суть методу ціноутворення, «отримання цільової норми прибутку»? Ціна встановлюється на рівні витрат підприємства. 2.Ціна встановлюється виходячи з міркувань прибутковості продукції та її конкурентоспроможності. 3.Ціна встановлюється на рівні витрат залежно від обсягу продажу і прибутку, що планується на інвестований капітал. 4Ціна встановлюється на рівні отримання максимального прибутку. За яким методом ціноутворення встановлюється ціна на аналогічний товар конкурентів? За рівнем попиту. За методом фіксованого прибутку. На підставі нормативних актів держави. За рівнем поточних цін. Які є види цін за етапами товароруху від виробника до споживача? Світові, міждержавні, державні, регіональні. Фіксовані, регульовані, індикативні, вільні. Відпускна ціна підприємства, оптова ціна, роздрібна ціна. Тверді, ступінчасті, плаваючі, сезонні. Ким встановлюється вільна ціна? Державою. Виробниками. Покупцем. Угодою між продавцем і покупцем. Який зміст терміну «франкування»? Встановлення цін з урахуванням оплати за доставку продукції. Встановлення цін з урахуванням податків. Встановлення цін з урахуванням місця походження товарів. Встановлення цін з урахуванням мита У відсотках до якого показника встановлюється торговельна надбавка? Собівартості продукції. Оптової ціни. Роздрібної ціни. Правильної відповіді немає. Які елементи включають до торговельної надбавки? Витрати обігу + прибуток торгівлі. Витрати обігу + прибуток торгівлі + податок на додану вартість. Прибуток + податок на додану вартість. Правильної відповіді немає. Що не включається до торговельної надбавки? Витрати. Прибуток. ПДВ. Податок з прибутку. Задача. Визначити собівартість, оптову та оптово-відпускну ціну виробу на підставі таких даних : - Прямі витрати на одиницю виробу - 98 грн. - Загально-виробничі витрати - 25 % від прямих витрат. - Рівень рентабельності виробничого підприємства - 12,4 % - ПДВ - 20 % Задача. Визначити роздрібну ціну на набір порцелянового посуду, якщо : - Відпускна ціна виробника становить 382,85 грн. -Торговельна надбавка – 35%, -ПДВ – 20%. Задача Розрахувати роздрібну ціну 1л сухого червоного вина «Каберне» якщо: - собівартість виробництва становить 55 грн, - рівень рентабельності виробничого підприємства – 18%, - акцизний податок – 12,23 грн на 1 л - ПДВ – 20%. - торговельна надбавка – 25%,