СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі» (на прикладі ПП «Айснет») (ID:1266472)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 5 1.1. Сутність поняття «економічна конкуренція» 5 1.2. Процес конкурентної боротьби в роздрібній торгівлі 7 1.3 Особливості конкуренції в роздрібній торгівлі 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ НА ПРИКЛАДІ ПП «АЙСНЕТ» 14 2.1. Загальна характеристика підприємства 14 2.2. Аналіз економічної діяльності ПП «Айснет» 18 2.3. Аналіз конкурентних переваг ПП «Айснет» 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 26 3.1. Обгрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства 26 3.2. Розробка заходів щодо удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства 30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ……………………………… ………………………………………………..……..39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Роздрібна торгівля є важливим сегментом економіки в багатьох країнах і впливає на споживчу поведінку, економічний зріст та регіональний розвиток. Зростання конкуренції в роздрібній торгівлі може призвести до ряду позитивних наслідків. Конкуренція змушує компанії стежити за якістю своїх товарів і послуг, пропонувати більш широкий вибір, а також знижувати ціни. Це може призвести до покращення обслуговування для споживачів та стимулювати інновації в галузі маркетингу та продажів. Однак, в той же час, існує ряд викликів, пов'язаних із розвитком конкуренції в роздрібній торгівлі. Невеликі місцеві бізнеси можуть бути вразливими перед великими міжнародними ланцюгами магазинів. Також існує ризик монополізації ринку деякими компаніями, що може призвести до зменшення вибору для споживачів та погіршення умов праці для робітників. Для подальшого розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі необхідно розглядати різні стратегії. Це можуть бути заходи по підвищенню прозорості ринку, підтримці малих та середніх підприємств, стимулюванню інновацій та розвитку нових технологій у сфері торгівлі. Крім того, важливо забезпечити ефективний контроль за дотриманням антимонопольного законодавства та заборонити недобросовісні практики, які обмежують конкуренцію. Отже, розвиток конкуренції в роздрібній торгівлі є ключовим фактором для створення здорової економічного середовища та забезпечення максимальної користі для споживачів, бізнесу та суспільства в цілому. Вагомий внесок у теоретичні розробки щодо особливостей розвитку роздрібної торгівлі зробили провідні вчені-економісти: Адамик В.А., Азарян О.М., Базилевич В.Д., Грецький Р., Дідківська Л. І., Загорна Т.О., Квятковська Л.А., Кобєлєв В. М., Кулінічев П.К., Маслак О.І., Мочерний С.В., Панасенко Д.А., Павлюк Т.І., Пужай-Череда А.М., Рудницька М.О. та інші науковці. Проте дослідження шляхів розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі залишається актуальним, адже щороку в роздрібній торгівлі відбуваються зміни, галузь поповнюється новими методами, формами продажу, сучасні тенденції та чинники її розвитку мають певні особливості. Мета дослідження обгрунтування теоретичних аспектів конкурентної боротьби в роздрібній торгівлі та визначення шляхів її розвитку. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність поняття «економічна конкуренція»;  вивчити процес конкурентної боротьби в роздрібній торгівлі;  розглянути особливості конкуренції в роздрібній торгівлі;  надати загальну характеристику ПП «Айснет»;  аналіз економічної діяльності ПП «Айснет»;  оцінка конкурентних переваг ПП «Айснет»;  визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності;  запропонувати заходи щодо удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є конкурентні переваги ПП «Айснет». Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти конкуренції в роздрібній торгівлі. У прoцесi дoслiдження викoристaнi тaкi метoди екoнoмiчних дoслiджень: aбстрaктнo-лoгiчний (теoретичнi узaгaльнення i фoрмувaння виснoвкiв), стaтистикo-екoнoмiчний (aнaлiз тa oцiнкa конкурентних переваг ПП «Айснет»), грaфiчний (для нaoчнoгo зoбрaження iнфoрмaцiї), рoзрaхункoвo-кoнструктивний тa експериментaльний (рoзрoбкa зaхoдiв щодо удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства) тa iншi. Iнфoрмaцiйнoю бaзoю дoслiдження були зaкoнoдaвчi тa нoрмaтивнi aкти Верхoвнoї Рaди тa Уряду Укрaїни, рiчнi звiти тa дoкументи первиннoгo й бухгaлтерськoгo oблiку ПП «Айснет», нaукoвi лiтерaтурнi джерелa. Курсова рoбoтa склaдaється зi вступу, трьoх рoздiлiв, виснoвкiв, списку викoристaних джерел, дoдaткiв.